Vad skulle få en Superbike-hjälte att begå självmord?

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Fy fan om det är sant...

Jag har kanske för stor tillit på mänskligheten så hoppas på något sätt att detta är en viral "smutskastning" vilket även betyder att dessa eventuella barn då inte blivit utsatta. Men allt man läser om dylikt gör att jag skäms för det "manliga släktet" samtidigt som det idag är "misstänkt" i folks ögon ifall en en man vill tex. jobba på dagis :huvet
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Läs tråden för stötande skämt här på SH, eller Flashback så inser man att det är gott om sjuka människor ute i det fria.
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Fy fan om det är sant...

Jag har kanske för stor tillit på mänskligheten så hoppas på något sätt att detta är en viral "smutskastning" vilket även betyder att dessa eventuella barn då inte blivit utsatta. Men allt man läser om dylikt gör att jag skäms för det "manliga släktet" samtidigt som det idag är "misstänkt" i folks ögon ifall en en man vill tex. jobba på dagis :huvet

Om det är som artiklarna anger fyra olika tillfällen så är det nog inga tveksamheter tyvärr. Sorgligt på många sätt.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Läs tråden för stötande skämt här på SH, eller Flashback så inser man att det är gott om sjuka människor ute i det fria.

Om man inte ser skillnaden på mörk humor och vedervärdiga brott kanske man inte heller bör vistas fritt bland folk. SR och SVT anställer dock gärna woke-personer.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Läs tråden för stötande skämt här på SH, eller Flashback så inser man att det är gott om sjuka människor ute i det fria.

Håller med, ofattbart att en sådan tråd plattsar på SH.

Titta inte på detta om ni är känsliga! :7peta :hihi
https://www.bing.com/videos/search?...0A834993879F56FEBF1A0A8&view=detail&FORM=VIRE

Hela filmen där ni kan gå in 1.00 och kolla om ni tillhör några av grupperna som kan bli upprörda! :tungan
https://www.bing.com/videos/search?...9F56FEBF1A0A834993879F56FEBF1A0A8&FORM=VDQVAP

Monty Pythons Life of Brian blev förbjuden i Norge. Sjuk humor: :fakta

Om man inte ser skillnaden på mörk humor och vedervärdiga brott kanske man inte heller bör vistas fritt bland folk. SR och SVT anställer dock gärna woke-personer.

Man kanske inte ska vistas bland folk men även om man är humorlös platsar man på SportHoj! :7peta :D :tummenupp :fakta

En av mina husgudar förklarar det bra här.

https://youtube.com/watch?v=rD5vR4Lm1mM

Håller med! Underbart! :tummenupp
Vi har några Sonia även här på SportHoj... :(
https://www.youtube.com/watch?v=rD5vR4Lm1mM

:felämne Det enda positiva är väl att han åkte fast...
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Tråkiga nyheter, men vad i h-vete har det här med självmord att göra...?
 

Klosse

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2016
Ort
Essinge församling
Hoj
BMW
Tråkiga nyheter, men vad i h-vete har det här med självmord att göra...?
Tja, det är inte helt ovanligt att män som faller mycket långt och mycket snabbt i social status tar sitt liv. Några spontanta exempel är Jeffrey Epstein, Benny Fredriksson, Aaron Hernandez – och såklart Adolf H. Svårt att tänka sig ett längre fall än från macho Superbike-mästare till ”child molester”.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Håller med, ofattbart att en sådan tråd plattsar på SH.
Alltså, sjuk, stötande och kolsvart humor innebär inte att personen ifråga är störd eller mentslsjuk. När ska ni tråkiga jävla hjon som typ skrattar åt ordvitsar och standup från 90talet eller vad fan ni skrattar åt fatta det? Själv gillar jag slapstick.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Alltså, sjuk, stötande och kolsvart humor innebär inte att personen ifråga är störd eller mentslsjuk. När ska ni tråkiga jävla hjon som typ skrattar åt ordvitsar och standup från 90talet eller vad fan ni skrattar åt fatta det? Själv gillar jag slapstick.


App, app, app nu måste du tänka på att dessa stackars trångsynta människor kan bli KreNGta! :7peta

https://www.youtube.com/watch?v=aczPDGC3f8U
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Alltså, sjuk, stötande och kolsvart humor innebär inte att personen ifråga är störd eller mentslsjuk. När ska ni tråkiga jävla hjon som typ skrattar åt ordvitsar och standup från 90talet eller vad fan ni skrattar åt fatta det? Själv gillar jag slapstick.

Retorik är läran om talekonsten, såväl i teorin som i praktiken, och den utvecklades under antiken på 400-talet f.Kr. Den mest välkända definitionen kommer från Aristoteles som beskrev retoriken som "konsten att vad det än gäller finna det som är bäst ägnat att övertyga".

(ironi)
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Alltså, sjuk, stötande och kolsvart humor innebär inte att personen ifråga är störd eller mentslsjuk. När ska ni tråkiga jävla hjon som typ skrattar åt ordvitsar och standup från 90talet eller vad fan ni skrattar åt fatta det? Själv gillar jag slapstick.

Bara nivån på inläggen från er som inte gillade mitt säger ju en del om er.
Många ömma tår tydligen bland de som har "humor"
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Retorik är läran om talekonsten, såväl i teorin som i praktiken, och den utvecklades under antiken på 400-talet f.Kr. Den mest välkända definitionen kommer från Aristoteles som beskrev retoriken som "konsten att vad det än gäller finna det som är bäst ägnat att övertyga".

(ironi)
Ju äldre jag blir desto mer benägen blir jag att bara be folk dra åt helvete. Noll tålamod - Nolltolerans!
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Bara nivån på inläggen från er som inte gillade mitt säger ju en del om er.
Många ömma tår tydligen bland de som har "humor"
Du kan också gurgla ditt eget piss istället för att sitta och bara vara sådär jävla präktigt förnämlig
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top