Inget MotoGP-rejs i Qatar!

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Edit: Jag har blivit informerad om att någon uppfattat ett av mina inlägg i denna tråd som stötande, så jag har raderat allihop.

Jag passar återigen på att informera om följande:

1. De åsikter jag postar på ett internetforum är mina egna, inte min arbetsgivares.
2. Den information jag postar på ett internetforum är naturligtvis inte konfidentiell.
3. Inlägg som börjar med "ironimode on" är just det...alltså inte att betrakta som särskilt seriösa...

Ha en trevlig dag.
 
Last edited:

G3ting

Medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Växjö
Hoj
Aprilia Tuono V4R APRC - 14
Edit: Jag har blivit informerad om att någon uppfattat ett av mina inlägg i denna tråd som stötande, så jag har raderat allihop.

Jag passar återigen på att informera om följande:

1. De åsikter jag postar på ett internetforum är mina egna, inte min arbetsgivares.
2. Den information jag postar på ett internetforum är naturligtvis inte konfidentiell.
3. Inlägg som börjar med "ironimode on" är just det...alltså inte att betrakta som särskilt seriösa...

Ha en trevlig dag.

Åååh.. blir så trött på folk!

Dina insikter i depån och allmänna kunskaper gör dessa trådarna mycket mer intressanta och roliga.

Tror majoriteten uppskattar vad du skriver, så låt inte någon lättkränkt människa som känner behovet av att gråta i mammas knä påverka det.

Ha det fint!
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Edit: Jag har blivit informerad om att någon uppfattat ett av mina inlägg i denna tråd som stötande, så jag har raderat allihop.

Jag passar återigen på att informera om följande:

1. De åsikter jag postar på ett internetforum är mina egna, inte min arbetsgivares.
2. Den information jag postar på ett internetforum är naturligtvis inte konfidentiell.
3. Inlägg som börjar med "ironimode on" är just det...alltså inte att betrakta som särskilt seriösa...

Ha en trevlig dag.

Men va i helv... tänker folk på?!?? :va

Snälla, snälla, snälla sluta inte skriva i dessa trådar! :Bugar
De insikter du delar med dig av är (för alla utom en tydligen) ovärderliga!
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Tack för stödet, men jag har insett att man aldrig kommer att göra alla nöjda...

On topic,

Coronaviruset fortsätter att ställa till med trubbel. Även Qatar WSB är nu uppskjutet på obestämd framtid (skulle ha körts helgen efter MotoGP). Inget beslut om Jerez WSB ännu, men en massa flyg från Italien till bl.a. Spanien är redan inställda månaden ut, så det ser inte ljust ut...
 

DjDiff

Skäggo
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Örebro
Hoj
Hojlös :-(
Tack för stödet, men jag har insett att man aldrig kommer att göra alla nöjda...

On topic,

Coronaviruset fortsätter att ställa till med trubbel. Även Qatar WSB är nu uppskjutet på obestämd framtid (skulle ha körts helgen efter MotoGP). Inget beslut om Jerez WSB ännu, men en massa flyg från Italien till bl.a. Spanien är redan inställda månaden ut, så det ser inte ljust ut...

Som David Emmett skrev så är ju situationen extra prekär för WSBK, då Pirelli är italienskt och har i stort sett enbart italienska tekniker.
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Tack för stödet, men jag har insett att man aldrig kommer att göra alla nöjda...

Så är det säkert. Dock, genom att fortsätta skriva gör du majoriteten nöjd.
De som inte uppskattar dina inlägg kan förslagsvis låta bli att läsa.

Personligen läser jag dina inlägg med stor behållning och önskar att du fortsätter skriva!

Tack. :)
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Kan bara instämma med de andra - Alatalo, dina inlägg är både fyllda med kunskaper och spännande erfarenheter.
Och så är de väldigt uppfriskande också. :tummenupp
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Bra där! :tummenupp
Vi snabb-fixar ett race på Gelleråsen istf Mugello!

Iden är bra :D

Men jag har en känsla av att Anderstorp är enda chansen.
Men det skiter sig väl rejält på bullret. Precis som på Åsen.
Ja och att det helt saknas depåboxar enligt MotoGP reglerna osv osv
banan uppfyller väl inte alls alla dagens MotoGP regler. :huvet
 

Speedrobby

Ny medlem
Gick med
14 May 2014
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB1000R
Edit: Jag har blivit informerad om att någon uppfattat ett av mina inlägg i denna tråd som stötande, så jag har raderat allihop.

Jag passar återigen på att informera om följande:

1. De åsikter jag postar på ett internetforum är mina egna, inte min arbetsgivares.
2. Den information jag postar på ett internetforum är naturligtvis inte konfidentiell.
3. Inlägg som börjar med "ironimode on" är just det...alltså inte att betrakta som särskilt seriösa...

Ha en trevlig dag.
Bäste Alatalo,

Fortsätt skriv och dela med dig av dina erfarenheter här på forumet!

Även om du aldrig kommer göra alla nöjda, så är jag helt övertygad om att majoriteten uppskattar dina inlägg! :tummenupp
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Edit: Jag har blivit informerad om att någon uppfattat ett av mina inlägg i denna tråd som stötande, så jag har raderat allihop.

Jag passar återigen på att informera om följande:

1. De åsikter jag postar på ett internetforum är mina egna, inte min arbetsgivares.
2. Den information jag postar på ett internetforum är naturligtvis inte konfidentiell.
3. Inlägg som börjar med "ironimode on" är just det...alltså inte att betrakta som särskilt seriösa...

Ha en trevlig dag.

Satans PK folk fasen håll er väck fran sporthoj läs nagon skit från Miljöpartiet istallet för att gny här:mad:

Just detta ständiga obevekliga tjafsandet om en det ena o an det andra gör ju sporthoj så grymt givande att läsa och att skratta åt ibland.

Fortsätt skriv Alatalo du har kunskaper o vetskap om saker innom gp cirkusen vi andra bara kan drömma om.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Tack för stödet, men jag har insett att man aldrig kommer att göra alla nöjda...
...
...

Jag håller inte alltid med dig men gillar att du skriver här! :tummenupp

Att dina åsikter inte är samma som mina ibland berikar mig! :tummenupp

Om SportHoj bara skulle bestå av de som tycker samma så skulle SportHoj dö. :fakta

Fortsätt skriva det du tycker är rätt även om alla inte tycker likadant! :krama
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
I Austin har man kommit med ett förbud för evenemang över 2500 personer. Musik-/filmfestivalen 'South by Southwest' som skulle gå i slutet av mars är inställd nu pga detta. Så MotoGp racet där ligger nog i samma risk nu.
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
I Austin har man kommit med ett förbud för evenemang över 2500 personer. Musik-/filmfestivalen 'South by Southwest' som skulle gå i slutet av mars är inställd nu pga detta. Så MotoGp racet där ligger nog i samma risk nu.
Då får vi hoppas att de kan improvisera ihop ett race på Laguna Seca. Fast, samma regler kanske implementeras även i Kalifonien...

Edit: så blir det inte då Laguna Seca redan är bokad den helgen.
 
Last edited:

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Inget Motogp men helvete vad spännande det känns inför Moto2 imorgon! Roberts, vilken överraskning!
 

JockeP22

Rak höger
Gick med
23 Jun 2007
Ort
Gimli, Manitoba
Hoj
.
I Austin har man kommit med ett förbud för evenemang över 2500 personer. Musik-/filmfestivalen 'South by Southwest' som skulle gå i slutet av mars är inställd nu pga detta. Så MotoGp racet där ligger nog i samma risk nu.

Då får väl Dorna titta i sin biljetthistorik och släppa in de 2500 första som köpte en biljett
och hålla racet för dom :hihi

Resten får glo på TV.
 

DjDiff

Skäggo
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Örebro
Hoj
Hojlös :-(
Nu har Italien satt hela landet i karantän, typ. Tur att det inte är så mycket italienare inblandade i GP-cirkusen. :rolleyes:
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Då får vi hoppas att de kan improvisera ihop ett race på Laguna Seca. Fast, samma regler kanske implementeras även i Kalifonien...

Edit: så blir det inte då Laguna Seca redan är bokad den helgen.

I slutet på denna veckan ska dom ha mera underlag för beslut om USA. Alternativen verkar vara flytta datum, köra utan publik eller flytta till Indianapolis. Men den banan har just nu ingen giltig banlicens för GP. Så den måste besiktigas först isf.

Man överväger även att 2020-säsongen kan pågå en bit in på 2021 med.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top