Video Känd och berömd, något att stå efter?

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Visst, man har råd att köpa roliga grejer, och kanske även tid att köra dem, men...




...att att vara så jävla påpassad och ha paparazzis som räknar kickarna åt dig och ropar massa falsk inkännande skit till dig när din hoj blivit påbackad..?

Jag hade gått Mickey Rourke på hela packat, det är klart - och polisen hade INTE varit så servil och undfallande längre.


Hur som helst: Keanu Reeves har ett genuint MC-intresse, det vet vi sedan tidigare - och ibland kör han på gatorna som en vanlig man..
 

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Ort
på landet långt i söder
Hoj
alldeles för många
det inte paparazzis fel men alla idioter som köper tabloid blaskerna o läser på facebook o tittar på möget på tv :zpy.
hade ingen handlat/tittat på skitet så hade dom så kallade kändiserna haft det lite enklare
roligt att Keanu Reeves gillar mc , inte för att jag vet vem det är
bryr mej inte ett skit om dom så kallade kändiser
hörde att ett enda bra bild på diana kunde generera en årslön för en paparazzi, helt jävla sjukt :dummer:dummer:dummer:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
det inte paparazzis fel men alla idioter som köper tabloid blaskerna o läser på facebook o tittar på möget på tv :zpy.
hade ingen handlat/tittat på skitet så hade dom så kallade kändiserna haft det lite enklare
roligt att Keanu Reeves gillar mc , inte för att jag vet vem det är
bryr mej inte ett skit om dom så kallade kändiser
hörde att ett enda bra bild på diana kunde generera en årslön för en paparazzi, helt jävla sjukt :dummer:dummer:dummer:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy

Ja, eller som jag - dum nog att länka till ett klipp som någon tjänar klick på. :brinnerup

Förlåt.
Eller, visst fan - ursäkta sig skulle man undvika...

Nå, det var en Norton Commado.
Som startade!

Klippet rättfärdigat.
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Visst, man har råd att köpa roliga grejer, och kanske även tid att köra dem, men...


...att att vara så jävla påpassad och ha paparazzis som räknar kickarna åt dig och ropar massa falsk inkännande skit till dig när din hoj blivit påbackad..?

Jag hade gått Mickey Rourke på hela packat, det är klart - och polisen hade INTE varit så servil och undfallande längre.


Hur som helst: Keanu Reeves har ett genuint MC-intresse, det vet vi sedan tidigare - och ibland kör han på gatorna som en vanlig man..

Keanu har rykte om sig att vara en av de trevligaste "kändisarna", så jag är inte förvånad att han klarar uppmärksamheten med lugnet i behåll. Personligen hade jag haft svårare att hantera uppmärksamheten så jag hade nog också varit mer Rourke-ig i den situationen.

Att han gillar motorcyklar är väl ingen större nyhet. Hans egna (nåja, delägare är han väl ändå) hojmärke är en smula intressant, men jag förstår inte varför de envisas med att använda motorer från ett bakåtsträvande posörmärke.
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Keanu är en av väldigt få kändisar jag verkligen ser upp till. Genuint bra människa. Tror inte det går att hitta något direkt negativt av honom och det säger en hel del. :Bugar
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top