MotoGP Off season pass för 1 euro

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Javist! Men vari ligger jämförelsen??..
Det var skrivet med en gnutta ironi :krama
Själv tycker jag att motogp videopass är riktigt bra och lätt värt pengarna. Tror att mitt däckkonto bräcker 560€ varje gång man lastar in racehojen i bussen... ??
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Javist! Men vari ligger jämförelsen??..
Om inte annat för att alla inte förstår Tyska?
Det är ju ett av valen man är tvungen att göra som också kan bestämma hur dyrt det blir.
Språket.
Vill man ha Svenska kommentatorer är det Viasat motor som gäller.
Fixar man Engelska finns många fler val...
Antingen via valfri betalleverantör eller om moralen tillåter, fulstreaming eller tanka ner från t,ex racingfor.me....

Gillar man Tyska eller kan tänka sej att bara titta så är ditt tips om servus okej.

Fast det går, som sagt, bra att streama.
Installera valfri gratis VPN och sätt Tyskland som ursprungsland....

rps20191130_175045.jpg
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Förlåt mig men 560€ för att titta på MotoGP under fyra år!.? Det är mera än vad jag gör av med på mitt mc-däckkonto!!.. köp en begagnad parabol med HD-box på tex Blocket för typ 500kr och ställ in på 19,2grader öst. Tryck på kanal 057 tyska Servus Hd och se på Allt om MotoGP alldeles GRATIS!. ????

Du får nog addera lite mer, har använt videopass sen 2013 och det är nått jag kommer att fortsätta med.
Kostnad är relativt och det beror på vad du vill lägga ut för att få den underhållning du vill ha.

Det är 19 race (20 race nästa säsong), tre olika klasser (fyra om man räknar med Moto-E), sen är det inte bara racet som är spännande utan jag missar aldrig FP 3 (där de sätter tiderna för kvalificeringen) sen självklart Q1 och Q2.
Sen ska man inte glömma bort försäsongen där de också har sändningar.
Samt även att en FD racer (Simon Crafar) som springer runt i depån och kommer med intressanta inlägg.

Kul att det funkar för dig men personligen så skulle jag finna det högst otillräckligt. Har följt motogp sen början av milleniumet så mitt intresse för den här motorsporten är betydligt större än att jag skulle nöja mig med att använda mig av nån obskyr tyskkanal för att se.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Nu går det att bocka ur auto renewal! :)

Jag gjorde det på datorn, gick in under min profil.
 

pimpelgas

Ute å cyklar..
Gick med
20 Jun 2019
Ort
Stockholm
Hoj
rsv4, gsxr1000
Påminnelse om att bocka ur autorenewal för dom som inte vill att 130euro dras från kontot snart. Loggade in för att kolla mitt konto och autorenewal var iklickat trots att jag är 99% säker på att jag klickade ur den rutan i samband med att jag köpte offseason pass i november.
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Påminnelse om att bocka ur autorenewal för dom som inte vill att 130euro dras från kontot snart. Loggade in för att kolla mitt konto och autorenewal var iklickat trots att jag är 99% säker på att jag klickade ur den rutan i samband med att jag köpte offseason pass i november.

Nu blev det för sent för min del:huvet jag är också 99,9% säker på att jag valde bort auto betalningen ändå har de dragit pengarna utan nån förvarning ...:dummer
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Nu blev det för sent för min del:huvet jag är också 99,9% säker på att jag valde bort auto betalningen ändå har de dragit pengarna utan nån förvarning ...:dummer

Med tanke på att covid-19 ställer till starten av säsongen en del så hade jag kontaktar dom och varit lite arg och besviken.
Under rådande omständigheter kan du förhoppningsvis lyckas häva "köpet".
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Med tanke på att covid-19 ställer till starten av säsongen en del så hade jag kontaktar dom och varit lite arg och besviken.
Under rådande omständigheter kan du förhoppningsvis lyckas häva "köpet".

Jaså, vad synd att jag är så kass på att tala engelska:3freak Däremot om du kan upphäva det åt mig, kan dela på pengarna:banana
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Jaså, vad synd att jag är så kass på att tala engelska:3freak Däremot om du kan upphäva det åt mig, kan dela på pengarna:banana

"dorna pls, me no look account, u take money, pls giv me bak mony bcus virus make no race in cuntry of sand and oil pls"

Skicka PM när du har fått tillbaka stålarna så ska jag berätta var du kan swisha hälften :tummenupp
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
tror du att de går på det...:)
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Inte helt otroligt med någon form av återbetalning då vi vet hur många race som ställs in.
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4

Jag har inte orkat ringa de...

Däremot såg jag att jag hade fått påminnelse från Motogp angående "Video Pass auto-betalningen"...

Det är jag som har slängt bort mailet utan att läsa:hihi

Jag får väl behålla abonnemanget dessutom är det mycket roligare att lyssna engelska kommentatorer än Viasat Motor:zpy
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top