MotoGP Off season pass för 1 euro

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Hallå vänner,

Nu var det dags igen!
Passa på att köp ett off season pass för 1 euro.
Så ni kan se alla gamla race, intervjuer, försäsongstester, team presentationer för 2020 osv.

Glöm inte att gå in efter någon vecka/veckor och bocka ur auto renewal.

Mycket nöje!

www.motogp.com
 
Last edited by a moderator:

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Gött:banana då får man väl titta på repriserna från 2006,2007,2010,2011 & 2012 igen:hihi
 
Last edited:

pimpelgas

Ute å cyklar..
Gick med
20 Jun 2019
Ort
Stockholm
Hoj
rsv4, gsxr1000
Tack för tipset! Har inte sett MotoGP sen Eurosport slutade sända nån gång strax efter Dackefejden, så jag har lite att ta igen. :lol
 

Ducatisteen

Medlem
Gick med
12 Feb 2010
Ort
Klippan
Hoj
Ducce851S, UrMonster900, NicoBakkerQCS mm
Tack för tipset! Har inte sett MotoGP sen Eurosport slutade sända nån gång strax efter Dackefejden, så jag har lite att ta igen. :lol

Ett stalltips bara! Köp en parabol och ställ in på 19,2öst och tryck på kanal 057 tyska SERVUS HD! Absolut gratis!!. och visar absolut ALLT om MotoGP!. ????????????
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Ett stalltips bara! Köp en parabol och ställ in på 19,2öst och tryck på kanal 057 tyska SERVUS HD! Absolut gratis!!. och visar absolut ALLT om MotoGP!. ????????????
Utmärkt, går att se live om man har VPN som kan välja Tyskland.

Antar man även får Tyska kommentatorer (vilket är helt ok för mej) :tummenupp
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tack för tipset! Har inte sett MotoGP sen Eurosport slutade sända nån gång strax efter Dackefejden, så jag har lite att ta igen. :lol

Lite samma sak. Det är sjukt dyrt att se bara 1 sport man gillar i Sverige. Du ska först ha Canal Digital sen Viasat-tillvalet. Helt pantat ärligt talat. Känns som de borde kunna modernisera sig. Det skulle få fler kunder om man selektivt på riktigt kan välja vad man vill se.
 

Ducatisteen

Medlem
Gick med
12 Feb 2010
Ort
Klippan
Hoj
Ducce851S, UrMonster900, NicoBakkerQCS mm
Utmärkt, går att se live om man har VPN som kan välja Tyskland.

Antar man även får Tyska kommentatorer (vilket är helt ok för mej) :tummenupp

Förlåt mig men jag förstår inte hur VPN används i detta sammanhang? Jag har en ytterst vanlig parabol typ Ø70 med parabolmottagare som kopplats direkt till tvn och ser då SERVUS HD gratis och som du påpekar oftast komenteras på tyska! ????
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Förlåt mig men jag förstår inte hur VPN används i detta sammanhang? Jag har en ytterst vanlig parabol typ Ø70 med parabolmottagare som kopplats direkt till tvn och ser då SERVUS HD gratis och som du påpekar oftast komenteras på tyska! ????
Ahh, sorry, blev lite torftigt med info...
Menade att de har en hemsida man kan livestreama från men det funkar bara om man befinner sej i tyskland.
Funkade dock när jag satte Tyskland som land i VPN appen :tummenupp

rps20191125_230604.jpg
 
Last edited:

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Tycker det är lite mysko att så många av er tycker att motogp videopass är för dyrt? Har själv haft det sedan 2013 och är supernöjd, kollar alla rejs, mest motogp men när jag hinner även moto2/3. Cirka 7-8 timmar varje racehelg + presskonferensen före och efter. Nästa år är det 20 race × 8 timmar = 160 timmar med motogp. För detta betalar jag 119€. Inte så farligt eller...?
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Tycker det är lite mysko att så många av er tycker att motogp videopass är för dyrt? Har själv haft det sedan 2013 och är supernöjd, kollar alla rejs, mest motogp men när jag hinner även moto2/3. Cirka 7-8 timmar varje racehelg + presskonferensen före och efter. Nästa år är det 20 race × 8 timmar = 160 timmar med motogp. För detta betalar jag 119€. Inte så farligt eller...?

Grattis, trots troget prenumererande på deras videopass drog de 139.99€ av mej (!?)

Hur som helst, de har det mest kompletta utbudet och det passar mej

Folk som bara vill se racen betalar ju för mer än de utnyttjar..
Kanske ett "Videopass Lite"?

rps20191126_085512.jpg
 
Last edited:

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Grattis, trots troget prenumererande på deras videopass drog de 139.99€ av mej (!?)

Hur som helst, de har det mest kompletta utbudet och det passar mej

Folk som bara vill se racen betalar ju för mer än de utnyttjar..
Kanske ett "Videopass Lite"?

View attachment 451568

Hmm konstigt? Kör du standard eller? Har mitt på autorenewal för att inte missa något offseason.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Fick ”bråka” och tjata på dem via mail en del förra året när jag tecknade black fridayerbjudandet. Går ej att bocka ur autorenewal, får felmeddelande hela tiden (likadant förra året) om att jag skall uppdatera mina parametrar, vilka parametrar dom menar vet jag ej men alla mina uppgifter hos dem är uppdaterade! Dom hoppas väl med att man inte skall orka tjafsa om det och drar automatiskt pengar i mars men som sagt, maila och förklara OM ni inte är intresserarade av en förlängning, brukar lösa sig den vägen, se till att spara all konversation.
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Det finns olika paket, multicam, man kan välja till timingpass mm. Jag har alltid kört med det billigaste. Varför vissa betalat mer än de 119.99€ som jag betalade iår vette fan?
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Det finns olika paket, multicam, man kan välja till timingpass mm. Jag har alltid kört med det billigaste. Varför vissa betalat mer än de 119.99€ som jag betalade iår vette fan?
Visste inte skillnaden och de tar ju betalt automatiskt så hade du inte skrivit något annat hade jag knappast reagerat :)

Fast då har jag det "bättre" paketet och det är ju bra :hihi
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Visste inte skillnaden och de tar ju betalt automatiskt så hade du inte skrivit något annat hade jag knappast reagerat :)

Fast då har jag det "bättre" paketet och det är ju bra :hihi

Du kan ju kolla din betalningshistorik under "My profile", själv har jag kört med videopass 2013 och så här ser det ut för mig.

2020 VideoPass Season 139.99€
2019 VideoPass Season 139.99€
2018 VideoPass Season 139.99€
2017 season VideoPass 139.99€
 

Ducatisteen

Medlem
Gick med
12 Feb 2010
Ort
Klippan
Hoj
Ducce851S, UrMonster900, NicoBakkerQCS mm
Du kan ju kolla din betalningshistorik under "My profile", själv har jag kört med videopass 2013 och så här ser det ut för mig.

2020 VideoPass Season 139.99€
2019 VideoPass Season 139.99€
2018 VideoPass Season 139.99€
2017 season VideoPass 139.99€

Förlåt mig men 560€ för att titta på MotoGP under fyra år!.? Det är mera än vad jag gör av med på mitt mc-däckkonto!!.. köp en begagnad parabol med HD-box på tex Blocket för typ 500kr och ställ in på 19,2grader öst. Tryck på kanal 057 tyska Servus Hd och se på Allt om MotoGP alldeles GRATIS!. ????
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Förlåt mig men 560€ för att titta på MotoGP under fyra år!.? Det är mera än vad jag gör av med på mitt mc-däckkonto!!.. köp en begagnad parabol med HD-box på tex Blocket för typ 500kr och ställ in på 19,2grader öst. Tryck på kanal 057 tyska Servus Hd och se på Allt om MotoGP alldeles GRATIS!. ????
O sen fixa en gammal vhs o spela in på longplay så jag kan se när jag har tid o lust... Att jag inte tänkte på det :huvet
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top