Vad är rätt i tvättstugan?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Hade oxå gjort så, under förutsättning att de inte finns regler att man missar tiden så får någon annan ta över tiden.. Då har ju jag gjort fel å har inte rätten att slänga ut någon annans tvätt..

Naturligtvis, det var en förutsättning att den andre i dramat är skyldig till friktionen.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Det är alltid den andre som är skyldig! :7peta

En svensk låter inte fakta stå ivägen! :7peta

Nope, enligt PK-klubben så är den skyldige oskyldig och offret har gjort fel samt ska betala skadestånd för att den oskyldige stukade tummen i samband med misshandeln.... :zpy
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar

Tyvärr måste jag görs dig besviken... :(
Jag är inte normalsvensk så S, SD, KD, M eller något annat parti får mig att jubla... :(

Hmmm, det kan ju stämma förvisso, det är hennes domän :fakta

Du lade i nånting rött i vittvätten för länge sedan och hon låtsades gå på det...

Då förstår du varför hon spelar med... :tungan
 

Jonte H

MEDLEM
Gick med
22 Mar 2019
Ort
Hbg
Hoj
VFR800X 2017
-Alltså, man tar reda på vem det är som snott tvättstugan, och är det en snygg tjey så lägger man bara in en stöt så kanske man får ligga.. :tuttar som kompensation..
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Du lade i nånting rött i vittvätten för länge sedan och hon låtsades gå på det...

Då förstår du varför hon spelar med... :tungan

Busted :D:D

Men vi delar lika på hushållsarbetet för vi är jämställda i familjen, jag äter upp och skitar ner och hon gör resten. :hihi
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Ändå skönt att påminnas om att det där husköpet var värt det, bara där.





Ah, Liberal. Svårt att skilja på dem nuförtiden... :fyllisar

Tyvärr, Janko är ett svart skynke! Inget parti för Folket längre men det är stake i loggan hos liberalerna! :tungan

Och en kvinna som hyllar en stark kvinna kanske är feministiskt rätt men...
https://www.bing.com/videos/search?...0F3C146FCFBFDE1993BC0F3C146FCFBF&&FORM=VRDGAR
Ett förslag som inte hörts på länge är att de över 55 år ska kunna avskedas lättare. Jag har snart kört SportHoj i 40 år! :7peta
Men varandes bonnläpp borde jag gilla Centern men nu har Stureplan tagit över. Även om hon pjatar som någon från landet så är det storstaden som gäller... :(

Jag gillar visserligen Jonas men en del av hans "anhängare" och en del av politiken är inte i min smak.

Visst är det jobbigt när människor inte går att sätta i ett fack? Väldigt många gillar att generalisera men tyvärr är de svårt att dra alla över en kam.

Men jag är också husägare och postar på SportHoj så vi har två saker gemensamt. :)
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Där är han! Han som bara håller käft och ser sur ut när man håller upp dörren och hälsar.

:lol

Om min granne håller upp sin dörr för mig då har huset bytt ägare. Han har protesterat mot bygglov, avloppslösningar och allt han kunnat ha synpunkter på. Jag bor så jag slipper se andra hus hemifrån.
 

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös för tillfället
Problemet är väl att det finns alltid någon "slacker" i varje tvärtstuga som bokar upp tider men aldrig kommer.
För det kan ju vara bra med en tid ifall man skulle orka masa sig ner till tvättstugan.
Tycker det är självklart att klarar man inte ens hålla tiden med +30min så ska den släppas.
Blir så trött på alla muppar som ska hitta på egna tider och göra som de vill för det är ju bara dem själva som det handlar om.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top