Resultat 1 till 3 av 3
    Medlem
    Reg.datum
    maj 2019
    Hoj
    -

Husqvarna Te 125 som A1?

Hej! Jag tar A1 kort snart och har frågor om motorcyklar. jag är mest intresserad av att köra en supermoto (eftersom jag hade en crossmoppe) och gillar verkligen hur husqvarna gör sina te 125or. Enda problemet är att det inte finns många alls som säljs som blocket redan som reggade väglagliga 125or.

Så min fråga är, om jag skulle köpa en 2015 husqvarna 125 (helt stock) för t.ex 40 tusen, hur mycket mer kommer jag behöva spendera för att strypa den, besikta den, lägga till blinkers osv.

Tack så himla mycket!

Medlem Busabergs avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Husqvarna FE 501
    De såldes som lv-reggade fram till 2016? och då behöver du inte göra något särskilt alls.Senare modeller är det e-reg som gäller.
    https://www.blocket.se/dalarna/Husqv...8.htm?ca=5&w=2

Med lem ethings avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Hoj
    Ducati 1098 S, KTM SXF 450
    Kolla hur de är sålda och om det finns underlag för att registreringsbesiktiga dem som A1 (dvs med låg effekt). Har de varit smarta är de LV-reggade strypta i typningen redan och då behöver du inte göra något.
    -"Of course everybody gets a prize, if you win the fucking race"
    Nick Offerman

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Det är ju en korvätarhjälm!? Den kan väl aldrig bli cool/kewl eller vad det nu heter på modärn svenska? Bara för att någon gör det på youtube så innebär d [...]

RymdBörje
Vill du annonsera ovan? Klicka här