Tur lördag 21 september 11.00 ????

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Tänkte en spontantur lördag och då Eldtomta, en räkmacka snackar skit och sen kör vi vidare vilse under min ledning till "någonstans" och kanske Skanssundet ifall att jag hittar. Ska bli 20 grader och sol lördag. Jag hämtar upp 10.00 Skogis och ni andra i gruppen tar er på eget bevåg till https://www.eldtomtacafe.se/ 11.00. Tempo +10 och vid sevärdheter -10 eller stopp. Välkomna! ????

http://www.skansholmen.com/

/PeterDeleter
 

slangklämman

Medlem
Gick med
4 May 2011
Ort
uttran
Hoj
yamaha mt-07 -17
det är ca 10-15 min till skansundet från fiket. därifrån kan man ta gratis färja till mörkö och köra till trosa. kommer om det inte blir kjula för mig.


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
det är ca 10-15 min till skansundet från fiket. därifrån kan man ta gratis färja till mörkö och köra till trosa. kommer om det inte blir kjula för mig.


Skickat från min iPad med Tapatalk

Härligt Slangis!

Vore kul träffa dig igen och farsgubben din ifall han hänger på. Hade nog tänkt mig Skanssundet innan jag i vanlig ordning kör vilse :) Strunta i Kjula är mitt råd :tungan
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
r1200gs , MT 09 , och en jävla massa mc under 40+år :)
:fyllisar absolut om vi år på ...:tungan
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Rapport "Vilse-turen" lördag 21 september ??

Vi blev tills slut 15 hojar under en underbar dag med underbara deltagare i mitt tycke. Bilder med lite förklaringar:

Bild 1 Jag tog med en "analog GPS" så att vi inte köra vilse ?? Det gjorde vi ändå och var inte min förtjänst och vill inte hänga ut vem den skyldiga var här :tungan

Bild 2 14 personer och 13 hojar som möttes upp på Skogis åka vidare till Eldtomta ta en räkmacka hämta upp några som bor på "Västfronten" i gruppen.

Bild 3 Eldtomta hade i vanlig dukat upp med räkmackor för hungriga MC-åkare...

Bild 4-6 Några av deltagarna och två av dessa kom tyvärr bort sig ?? PS. Kan tilläggas att inte alla käkade räkmacka. Hmmm

Bild 7 Vi åkte förbi min "koja i Skogen" jag ska flytta till framöver. Lite fattigt men har trekammarbrunn i alla fall ??

Bild 8 Mångfaldens hus som inte alla deltagare hade sett tidigare med mjukglass och annat på menyn.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top