Har Svemo lagt ner det här med hemsida?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Tja!

Jag skulle gå in på www.svemo.se, men jag kommer inte in. Deras TLS-cert verkar vara korrrupt/ha gått ut, och dom svarar inte på vanlig http. Och eftersom deras sida är oåtkomlig så kan jag ju inte direkt hitta några kontaktvägar heller :huvet

Är det bara alla mina datorer (W10, Firefox, Chrome och Opera) som tycker illa om deras sida, eller är det något som är knas på riktigt hos dom? Hur påpekar man det i så fall? :va
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Hemsidan var nere för underhåll igår. Kan ha med det att göra. Funkar för mig.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Hemsidan var nere för underhåll igår. Kan ha med det att göra. Funkar för mig.
Vad använder du för OS, browser och ISP?

Får hårdstopp, kanske ändrat på DNS och det inte slagit igenom än.
Nja, jag får ju en PR_CONNECT_RESET_ERROR, alternativt:
[FONT=&quot]Servern kunde inte bevisa att den är [/FONT]www.svemo.se[FONT=&quot] eftersom dess säkerhetscertifikat kommer från [/FONT]*.idrottonline.se[FONT=&quot]. Detta kan orsakas av en felaktig konfigurering eller att någon spärrar anslutningen.[/FONT]

Det känns snarare som att någon inte har haft tungan i rätt mun och blandat ihop certifikaten :gnissla Fast idrottonline.se funkar.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
De använder... jQuery v1.11.0 | (c) 2005.. IOUI 5 Access based on Bootstrap v2.3.2.1

:D damn... "ny" hemsida
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Orkar inte ta upp mer än att Svemo precis som fackföreningar och en massa andra cementerade organ har överlevt sig själva o finns bara för att förse dom med en lön.

Ungefär som många kommunala gammla pampar som trot dom äger komun o att ingen annnan kan något.

Jag e int bitter
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Har inte varit med sedan gnällandet på E85, lustgas och flytande bromsskivors funktion (jotack bra, skivorna funkar bra även 17 år efter gnället). Nån som vill köpa ett "Cheater" lustgaskit (4-cyl) till sin mc? Hur blir det 2030, får man då köra ens med E85 - eller ska alla sitta på en stor jämra elektrisk dildo och vibrera? Jag är INTE bitter! :rolleyes:
 

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Ort
skärblacka
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
lever du i det förgångna? är själv aktiv inom svemo på roadracingsidan där är det numera positivt bland förarna visst går delar av licensavgifterna till löner för de som jobbar på kansliet men sektionerna är mycket idiellt arbete som gäller äe du medlem i en svemoansluten klubb så gnäller du på dig själv för svemo är ALLA som är medlemmar i en svemo ansluten klubb bör tänkas på innan man gnäller
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag satt nyss i ett möte där det svors en hel del över osmidigheten för arrangörer att lägga upp serier av tävlingar där deltagarna ska anmäla sig då det inte går att göra en anmälan till hela serien. Kanske är löst nu med uppdateringen?

Jag nöjer mig med att ha enklaste licensen för att kunna sprätta lite lera.
 

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Ort
skärblacka
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
man får givetvis framföra åsikter och kritik annars kommer man inte framåt
men att säga att stäng skiten är bara negativt ge konstrutiv kritik istället så ger det mer
 

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Ort
skärblacka
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
bra kritik ta är lite gammeldags det är ett nytt ta påväg
dessa synpunkter ska framföras till den sektion du är ansluten till så kan de ta med sådant till den nya plattformen av ta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top