Förjävligt med massa kopior på avgassystem, hur kan detta fortgå?

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Vimmerby
Hoj
Yamaha FZR600R -94, tidigare Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Hur mycket originalprylar säljs på Biltema ?

Fast det är ändå lite annorlunda. Biltema säger inte "detta är en Volvo originaldel" utan de säljer sina prylar som "biltema". sen att mycket är Kinaproducerat skräp får man som kund faktiskt förstå när en länkarm kostar 499:- och originalet 2995:-

Jag jobbar faktiskt på just Biltema.

Men jag har inte sett några rena kopior av Slip-on från några större tillverkare, endast såna som vem som helst kan se att det inte är vad som påstås. Men inom andra fält är detta jättestort och det går nog inte att göra nåt åt det.
Ta exemplet med skorna Crocs, som kom från ett företag som heter just Crocs och importerades till Sverige av Peter forsberg, därmed kallat "foppatofflan". Idag och sen femton år tillbaka har marknaden formligen överflödats av kopior på dessa tofflor. Jag har själv sålt kopior av dessa när jag jobbade i bygghandel och man har faktiskt även sålt kopior på Biltema tidigare. Förmodligen har det sålt minst tio kopior på varje originalpar bara i sverige.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top