Elins Cruising söndag 14 juli 11.00 Sulas, Strängnäs

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Vi kör på fina vägar, träffas och lär känna varandra i den här och andra grupper (de som bor i "närheten") med en lugn tur över en räkmacka och java. Tiden satt sent för sjusovare och att jag har runt 10 mil ta mig dit. Elin klotade tidigare i våras och önskar en försiktig tur för att få körglädjen tillbaka :tummenupp

Uppsamlingsheat vid macken Hallunda (Shell/Donken) klockan 10 för vidare avfärd till Sulas och möta upp andra. Tar gamla vägen mot Strängnäs såsom vi gör vid Mälaren runt.

:hojsmilie

1.jpg
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Som en del av er vet klotade Elin i våras och vill ha körglädjen tillbaka. Elin och jag har nu sytt ihop turen som gör alla körglada. Blir en lugnt tempo och vi kör vägarna som typ körs vid Mälaren runt med diverse felkörningar kanske. Elin utlovar gratis putsdukar till visiret i "MC-förpackningar" till alla då SMHI spått strålande väder med geggiga insekter längst vår färdväg :gnissla

* 10.00 Jag hämtar upp Hallunda (Shell/Donken) de som kommer den vägen och vi kör gamla vägarna till Strängnäs.

* 11.00 Vi hämtar upp Elin samt övriga hojsugna som bor i dom faggorna vid Sulas, Strängnäs.

* Åker till fiket i Kvicksund tar en java med vacker utsikt.

* Kanske ett dopp Pottskär vid Kvicksund för de som vill.

* Tidö slott eventuellt ifall någon vill se MC-collection.

* Hamnmagasinet med Enköpings bästa utsikt och den obligatoriska räckmackan.

* Jag tar för de som vill gamla Enköpingsvägen mot Stockholm till anrika Cheifland för en glass.

* Elin tar er andra 55an mot Strängnäs för glass på natursköna Hornudden.

* Efter det fria lekar :)
 
Last edited:

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Förr kallades de för Shell Botkyrka.. Vilken frågades de då för de fanns två Shellmackar å den som är där nu kallades för Motellet.. Va dygnet runt öppet då.. Vissa kallade de oxå Shell Eriksberg..

Har iof inte hört namnet Shell Hallunda. . För Hallunda finns på andra sidan typ berget å där finns en annan mack..
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Förr kallades de för Shell Botkyrka.. Vilken frågades de då för de fanns två Shellmackar å den som är där nu kallades för Motellet.. Va dygnet runt öppet då.. Vissa kallade de oxå Shell Eriksberg..

Har iof inte hört namnet Shell Hallunda. . För Hallunda finns på andra sidan typ berget å där finns en annan mack..

Okey?! Tack för ditt svar. Hade hellre sett att du skrev att du hängde med på turen istället för att... :smasha
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top