Låna MC till uppkörning (A2)

Grevius1

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2017
Ort
Örebro
Hoj
2019 Yamaha MT07
Jag köpte en 2019 MT07 i veckan men den är tyvärr reggad som A och jag hinner inte strypa den innan tisdagen då jag har uppkörningen. Finns det någon runt om Örebro som skulle vara vänlig nog att låna ut en hoj under förmiddagen så att jag kan ta mitt körkort. Jag har kört A1 i två år och övningskört hos trafikskolan så hojen är i tryggt förvar. Om önskas kan du även få lite betalt som tack. Om jag inte kan låna en hoj kommer jag stå med en sprillans ny MT07 som jag inte kan köra under hela sommaren. Ni förstår säkert min frustration.

Tack!
/Daniel
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Fantastiskt framförhållning och planering! :tummenupp Ring körskolan, det är extremt få som skulle låna ut sin hoj till någon dom inte känner för att han ska kunna köra upp på den. I synnerhet som du skriver att man skulle kunna få pengar för besväret, om det önskas. Hyggligt liksom. Vad gör du om du lägger hojen i bromsprovet eller på konbanan? "Öh, sorry, men titta, jag skickar med en bullpåse, ha en fin sommar"? :va

Köp en hoj du kan köra upp med och sälj på onsdag, skjut uppkörningstiden tills du har reggat om hojen du har, hyr på körskolan eller så blir det en hojfri sommar.
 

rpettersson

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2018
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z900 2018
"Om önskas kan du även få lite betalt som tack."
Ja jävlar vad sugen jag blev på att låna ut min hoj till någon som, om JAG ber om det, betalar lite för det.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top