REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Sista pris

Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Hoj
    Ingen just nu

Sista pris

Har satt ut hojen. Är "sista pris" följt av skambud något som är vanligt söderut? Här uppe har jag faktiskt aldrig hört någon använda uttrycket.

hasenfrasen andersbrinks avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    5
    "Sista pris" är en mening på "lätt svenska" som "kompisar" använder sig av, överallt. Avfärdas med ett "tyvärr redan såld, klick".
    /anders -98bandit1371 -91Intruder1400 -97bandit1157 -81GPz1100 -97GSX600F -07s60t5awd -94firebird x 2

Medlem
    Reg.datum
    maj 2019
    Hoj
    Vfr 800 00
    Ja, juh närmare du kommer dom större städerna desto värre blir det...

Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Smed oops164s avatar
    Reg.datum
    aug 2003
    Hoj
    Tösernas leksaker,
    Jag höjer priset lika mycket som de försöker pruta på sms då får man tillbaka men det står ju si och så i annonsen.
    Då svarar jag bara just det

Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Hoj
    Ingen just nu
    Jag är väl gammaldags men eventuell prutning vill jag skall ske när spekulanten kommer och tittar på cykeln. Sedan skall det vara en realistisk sådan. Om jag sätter ut något för 32 000 och någon bjuder 30 000 så är det okej oavsett om jag accepterar budet eller ej men tomtar som bjuder 20 000 tycker jag bara slösar med min tid.

Utgår man söderut ifrån att alla som skall sälja något har kronofogden efter sig och är beredd att ge bort grejorna eller är det kanske en generationsfråga?

Blicken framför allt! Josefs avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Hoj
    Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59
    Det har varit mycket vanligt när man säljer något billigt.
    Förvånansvärt nog sålde jag igår en hoj för 24000 på Blocket utan ett enda skambud
    Kanske har skojarna gått vidare till andra plattformar där det är större chans att hitta desperata ungdomar?

Medlem Baintha Brakks avatar
    Reg.datum
    mar 2016
    Hoj
    2001 Honda 650 Transalp. Honda 1000cbf 2008
    2011 så satte jag ut min Opel Astra årsmodell 1995 för 5000kr, billigaste på blocket i sin klass med tanke på skicket. Den var värd mer men ville bli av med den snabbt, denna modell saknade AC. Jag fick 32st mail direkt, 31st var ifrån kontankort, ett av mailen var en som lämnade sitt registrerade hemnummer. Han köpte bilen dagen efter. Glömmer aldrig detta svar " Om AC fonka du få 2000kr"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Kollade med polisen angående drograttfylla då jag gick på samma piller: 'OK om läkare föreskrivet tabletterna, bara att köra'.

Vincent H
Vill du annonsera ovan? Klicka här