Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 26 av 26
    Float like a butterfly, sting like a bee TMax500s avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    Triumph Thruxton 2008, Triumph Sprint ST 2003, Kawasaki J300 2014, Moto Guzzi Quota 1100 ES 2000
    Citat Ursprungligen postat av notrightrider Visa inlägg
    Okay.

Wow! En Leyland Princess - det var inte igår!
    "Folk tror på det ena och det andra, det är Jesus och det är Gud å hela gängen där. Jag tror på IFK Göteborg, Frölunda och Liverpool."
    --Glenn Hysén--

"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."
    --Karl-Bertil Jonsson--

Medlem notrightriders avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Hoj
    Pick a number - ANY number!
    Citat Ursprungligen postat av TMax500 Visa inlägg
    Wow! En Leyland Princess - det var inte igår!
    Nä, och hur dom fick den att hålla vattnet på insidan är ett mysterium.
    Från ett Top Gear-avsnitt.

Princess fanns även i ett Van Den Plas-utförande med 2,2-liters urtidssexa, stötstänger och full herrklubbsinredning. Motorn tvärställd och framhjulsdriven.

Detta var när bastarden British Leyland blödde som värst - då höll man på med sådant trams, och bytte baklampor på Morris Marina för elfte gången.

...viiiiilket melodikryssmässigt för oss tillbaka till trådämnet: glöm inte kolla så bakljuset lyser, nu när... ...du troligen kommit fram till Västervik.
    IBA #40701

"Mannen som talar med whisky" steffes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Hoj
    -86 Suzuki GSX-R 750, -90 1100R
    Citat Ursprungligen postat av notrightrider Visa inlägg

...viiiiilket melodikryssmässigt för oss tillbaka till trådämnet: glöm inte kolla så bakljuset lyser, nu när... ...du troligen kommit fram till Västervik.
    Japp, en 40mila wheelie gör att man blir lite ouppmärksam och gör ett knappt kännbart överslag och knäcker bakljuset ala Matti N.

"Mannen som talar med whisky" steffes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Hoj
    -86 Suzuki GSX-R 750, -90 1100R
    Citat Ursprungligen postat av steffe Visa inlägg
    Japp, en 40mila wheelie gör att man blir lite ouppmärksam och gör ett knappt kännbart överslag och knäcker bakljuset ala Matti N.
    Puuuh, jag hinner rätta namezeimersåkomman innan nån uttalar en förbannelse....
    Arto Nyquist är juh wheelieguden nr 1
    Inte hoppa long Matti....

Edit/tillägg:
    Arto i Trafikmagasinet, kolla vid 1:40
    Senast redigerat av steffe den 2019-06-15 klockan 09:23. Anledning: Mer info

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Igår blev det en liten tur på 57 mil. Först tältnatt, och jag hade inte hunnit skaffa frukost, så först 4 mil, 1 timmes frukostfika (delvis pga att jag sprang på en gammal granne och stod och snackade en bra stund), 8 mil till, sen en paus på 2h, museibesök och lunch på gaskök. Sen körde jag mest, någon buskvattning som hastigast, men nästa större paus blev efter ca 25 mil, så strosade jag runt lite och drack en drickyoghurt, 14 mil senare åkte det ner en snickers och sen var det 8-9 mil hem. Mestadels krokvägar, ofta asfalterade getstigar, och inspirerat tempo med väskor och tält på hojen, en helt fantastiskt dag på hoj helt enkelt

Hur gick det för TS?
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Medlem daspunners avatar
    Reg.datum
    mar 2019
    Hoj
    2008 Kawasaki ER6N
    Det gick för jävla bra! Och med de milen och den typen av (övnings)körning som jag fick känns det som om egna styrlappen är inom sjukt kort räckhåll.

Precis hemkommen för någon timme sedan. Skall ta o skriva ihop ett lite utförligare inlägg inom nån dag. Har läst igenom tråden innan och under resans gång, följt de flesta råden ni gett mej. Sjukt vad roligt motorcyklar är. Nu är det puss o gonatt!

Tusen tack allihopa!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Kollade med polisen angående drograttfylla då jag gick på samma piller: 'OK om läkare föreskrivet tabletterna, bara att köra'.

Vincent H
Vill du annonsera ovan? Klicka här