Fake Airpods från Wish...?

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + VTR
Skapar denna tråd lite då jag snappat att folk har köpt fake Airpods via Wish och andra kina-sajter som visats sig vara riktigt OK!
Allt är (såklart!) relativt men att få nästan lika bra fungerande som originalet för säg 10% av priset lockar iaf mig.
Därför undrar jag om någon på forumet här har köpt fake Airpods som ni tycker funkar bra för pengen och kan bistå med en länk?
Borde vara fler än jag som har detta resonemanget - tror jag...
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Är inte du för gammal för Airpods? :D:7peta

Efter ett antal besök i Kina är min erfarenhet att det finns tre kvalitetsnivåer.
1. Låter skit och funkar dåligt
2. Låter ok men funkar dåligt
3. Låter ok och funkar hyfsat

Jag har den sistnämda och de funkar ok men ljudet klipper om det skakar eller man går snabbt och de kan använda dem i max 2h, sedan måste de ladda. Eftersom jag handlade på fake market kunde man prata med dem och "veta" att man inte fick den sämsta modellen, jag skulle inte köpa via Wish för då har man ingen aning vad man får.
 

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Ort
Där det finns en kudde
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Är inte du för gammal för Airpods? :D:7peta

Efter ett antal besök i Kina är min erfarenhet att det finns tre kvalitetsnivåer.
1. Låter skit och funkar dåligt
2. Låter ok men funkar dåligt
3. Låter ok och funkar hyfsat

Jag har den sistnämda och de funkar ok men ljudet klipper om det skakar eller man går snabbt och de kan använda dem i max 2h, sedan måste de ladda. Eftersom jag handlade på fake market kunde man prata med dem och "veta" att man inte fick den sämsta modellen, jag skulle inte köpa via Wish för då har man ingen aning vad man får.

Som ething sa, Nr.1 är vad jag hört från dom som testat billiga kopior för att sedan ändå köpa dom riktiga.
Har själv airpods och är mycket nöjd, tycker dom är värda pengarna.
 

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
Frugan beställde:zpy från Kina för ett halvår sen öj öj vilket jävla Skit!! Och dom skulle efter hennes seriösa:va efterforskningar vara dom bästa:D:D
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Har inte sökt runt själv, men det bör väl gissningsvis finns liknande produkter hos andra kända tillverkare som är klart billigare?
Är ju knappast en nyhet för någon att Apple tar sjukt betalt för sina grejer sett till vad man får.
Ovanstående gäller främst datorer och telefoner vad jag vet, men skulle bli väldigt förvånad om det inte gällde deras lurar också.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Frugan beställde:zpy från Kina för ett halvår sen öj öj vilket jävla Skit!! Och dom skulle efter hennes seriösa:va efterforskningar vara dom bästa:D:D

Det är samma även när du är på plats på fake market. Deras talang för att blåsa västerlänningar är uppfriskande på något sätt. Går man dit för att göra fynd så är man körd, man skall gå dit för att ha kul :)
 

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + VTR
Är inte du för gammal för Airpods? :D:7peta

Efter ett antal besök i Kina är min erfarenhet att det finns tre kvalitetsnivåer.
1. Låter skit och funkar dåligt
2. Låter ok men funkar dåligt
3. Låter ok och funkar hyfsat

Jag har den sistnämda och de funkar ok men ljudet klipper om det skakar eller man går snabbt och de kan använda dem i max 2h, sedan måste de ladda. Eftersom jag handlade på fake market kunde man prata med dem och "veta" att man inte fick den sämsta modellen, jag skulle inte köpa via Wish för då har man ingen aning vad man får.

För gammal...?
Om jag säger att jag tänkt använda dem när jag power-walkar, har jag svarat på frågan då?
:tungan:hej
Är ute efter det du karaktäriserar som nr 3 i ditt inlägg.

Dock så kan jag ha hittat något som kan funka - iaf enligt detta inlägg:
https://sites.google.com/view/airpodsreviews/
Överväger att slå till på alt #4
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top