REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Resultat 1 till 7 av 7
    2 Stripes Mc El Presidentes avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    XR650 + grom + Tricker

Fake Airpods från Wish...?

Skapar denna tråd lite då jag snappat att folk har köpt fake Airpods via Wish och andra kina-sajter som visats sig vara riktigt OK!
    Allt är (såklart!) relativt men att få nästan lika bra fungerande som originalet för säg 10% av priset lockar iaf mig.
    Därför undrar jag om någon på forumet här har köpt fake Airpods som ni tycker funkar bra för pengen och kan bistå med en länk?
    Borde vara fler än jag som har detta resonemanget - tror jag...

Med lem ethings avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Hoj
    Ducati 1098 S, KTM SXF 450
    Är inte du för gammal för Airpods?

Efter ett antal besök i Kina är min erfarenhet att det finns tre kvalitetsnivåer.
    1. Låter skit och funkar dåligt
    2. Låter ok men funkar dåligt
    3. Låter ok och funkar hyfsat

Jag har den sistnämda och de funkar ok men ljudet klipper om det skakar eller man går snabbt och de kan använda dem i max 2h, sedan måste de ladda. Eftersom jag handlade på fake market kunde man prata med dem och "veta" att man inte fick den sämsta modellen, jag skulle inte köpa via Wish för då har man ingen aning vad man får.
    -"Of course everybody gets a prize, if you win the fucking race"
    Nick Offerman

Medlem z1000sxs avatar
    Reg.datum
    apr 2017
    Hoj
    2017, Kawasaki, Z1000SX & 2017 BMW K1600GTL
    Citat Ursprungligen postat av ething Visa inlägg

Efter ett antal besök i Kina är min erfarenhet att det finns tre kvalitetsnivåer.

Jag har den sistnämda och de funkar ok men ljudet klipper om det skakar eller man går snabbt och de kan använda dem i max 2h, sedan måste de ladda. Eftersom jag handlade på fake market kunde man prata med dem och "veta" att man inte fick den sämsta modellen, jag skulle inte köpa via Wish för då har man ingen aning vad man får.
    Som ething sa, Nr.1 är vad jag hört från dom som testat billiga kopior för att sedan ändå köpa dom riktiga.
    Har själv airpods och är mycket nöjd, tycker dom är värda pengarna.

Mike.L Mike.Ls avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Hoj
    Aprilia Tuono Factory-18
    Frugan beställde från Kina för ett halvår sen öj öj vilket jävla Skit!! Och dom skulle efter hennes seriösa efterforskningar vara dom bästa

Medlem Knoddass avatar
    Reg.datum
    nov 2010
    Hoj
    Ja
    Har inte sökt runt själv, men det bör väl gissningsvis finns liknande produkter hos andra kända tillverkare som är klart billigare?
    Är ju knappast en nyhet för någon att Apple tar sjukt betalt för sina grejer sett till vad man får.
    Ovanstående gäller främst datorer och telefoner vad jag vet, men skulle bli väldigt förvånad om det inte gällde deras lurar också.

Med lem ethings avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Hoj
    Ducati 1098 S, KTM SXF 450
    Citat Ursprungligen postat av Mike.L Visa inlägg
    Frugan beställde från Kina för ett halvår sen öj öj vilket jävla Skit!! Och dom skulle efter hennes seriösa efterforskningar vara dom bästa
    Det är samma även när du är på plats på fake market. Deras talang för att blåsa västerlänningar är uppfriskande på något sätt. Går man dit för att göra fynd så är man körd, man skall gå dit för att ha kul
    -"Of course everybody gets a prize, if you win the fucking race"
    Nick Offerman

2 Stripes Mc El Presidentes avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    XR650 + grom + Tricker
    Citat Ursprungligen postat av ething Visa inlägg

För gammal...?
    Om jag säger att jag tänkt använda dem när jag power-walkar, har jag svarat på frågan då?

Är ute efter det du karaktäriserar som nr 3 i ditt inlägg.

Dock så kan jag ha hittat något som kan funka - iaf enligt detta inlägg:
    https://sites.google.com/view/airpodsreviews/
    Överväger att slå till på alt #4

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Lugn
Vill du annonsera ovan? Klicka här