Servicemanualer i massor!

daspunner

Medlem
Gick med
1 Mar 2019
Ort
Varberg
Hoj
2008 Kawasaki ER6N
Synd hittar ingen till BMW S1000rr 2011..

Och jag kan berätta varför! Servicemanualen till den hojen verkar inte finnas som en PDF utan som ett separat program. Jag var tidigare idag på resande fot o hade bara mobilen med mej och lyckades ladda ner det o nu ikväll har jag testat det på en Windows-maskin som jag har för tveksamma nedladdningar. Kan intyga att det fungerar och här är länken till programmet ifråga:

http://www.mediafire.com/download/s...anuals+K46+S1000RR+(3rd+Edition,+07-2012).zip

Skärmdump
bmw.JPG

Jag körde det under Win 10 Pro, bara att packa zip-filen och köra igång med reprom.exe. Inga virusprogram som flaggade för nåt misstänkt.

Utgivet 2012/07 och det är för modell K46. Jag har ingen aningen om det är en sån hoj du har men jaja testa om du känner för't!

Har lite dille på service manualer, helst de utgåvor som tillverkaren själv tagit fram för sina auktoriserade mekar. (Inte jätteförtjust i Haynes o dylikt.) Det är lite skönlitteratur för mej. Till bilar har jag nog sett de flesta till mina favvomärken de senaste deceniet och en bit bakåt. Nörd?! Näää då!

/D
 
Last edited:

daspunner

Medlem
Gick med
1 Mar 2019
Ort
Varberg
Hoj
2008 Kawasaki ER6N
Ganska offtopic men BMW e helt kräääääjsy! Jag bläddrade bara runt lite grann i ovan nämnda mjukvara eftersom den var så snyggt upplagd! Här är åtdragningsordningen för "botten på motorn nånting". Ingen aning vad jag har framför egentligen men bara kolla upplägget på det hela! Det här är snyggt illustrerat!:rock
K46_S11220b.jpg

Är det bara jag som går igång på sånt här???
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top