Var är gillaknappen...!?!?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fasen, får inga notiser om detta forum och här går detta osvarat. Ledsen för det.

Det finns ingen Gilla-funktion där helt enkelt. Mjukvaran är 10 år och jag petar inte för mycket i koden för att inte riskera korthuset faller över :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Och hur gick det med uppgradering till något nyare då? :7peta

Som du nog utläste mellan raderna... det är för komplicerat. Grävt i olika lösningar men ärligt talat... inget är bra. =/

Det är allt från att allt innehåll inte kommer med, till att funktionalitet som standard bara är basic. Sedan så, så illa är det inte i dagsläget egentligen. Allting fungerar och det trumfar än att man för sakens skull ska byta.

Se bara Prisjakt. De hade en fantastisk sajt, och sedan kom marknadsföringssnubbarna in och skulle piffa upp utseendet så det blir modern... men horribelt oanvändbart.

:huvet
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Som du nog utläste mellan raderna... det är för komplicerat. Grävt i olika lösningar men ärligt talat... inget är bra. =/

Det är allt från att allt innehåll inte kommer med, till att funktionalitet som standard bara är basic. Sedan så, så illa är det inte i dagsläget egentligen. Allting fungerar och det trumfar än att man för sakens skull ska byta.

Se bara Prisjakt. De hade en fantastisk sajt, och sedan kom marknadsföringssnubbarna in och skulle piffa upp utseendet så det blir modern... men horribelt oanvändbart.

:huvet
Jojo, i sak håller jag verkligen med :tummenupp Att göra om bara för sakens skull är vansinne, hellre bra funktioner än snygg förpackning, det var mest det där med fallande korthus som lät lite oroväckande ;)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jojo, i sak håller jag verkligen med :tummenupp Att göra om bara för sakens skull är vansinne, hellre bra funktioner än snygg förpackning, det var mest det där med fallande korthus som lät lite oroväckande ;)

Haha liten överdrift inser jag haha :D Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Haha liten överdrift inser jag haha :D Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!

Calma.
Det var ett tång in tjik-sätt att bumpa ett angeläget ämne, och uppmärksamma att även bilklubbar vill höra BG berätta om IoM.

Inget mer än så.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top