Resultat 1 till 7 av 7
    Medlem notrightriders avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Hoj
    Pick a number - ANY number!

Var är gillaknappen...!?!?

IBA #40701

Administrator Swedies avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Drömhoj
    Blogginlägg
    3
    Fasen, får inga notiser om detta forum och här går detta osvarat. Ledsen för det.

Det finns ingen Gilla-funktion där helt enkelt. Mjukvaran är 10 år och jag petar inte för mycket i koden för att inte riskera korthuset faller över
    Webbansvarig kodknackare och fixare

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Citat Ursprungligen postat av Swedie Visa inlägg
    Fasen, får inga notiser om detta forum och här går detta osvarat. Ledsen för det.

Det finns ingen Gilla-funktion där helt enkelt. Mjukvaran är 10 år och jag petar inte för mycket i koden för att inte riskera korthuset faller över
    Och hur gick det med uppgradering till något nyare då?
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Drömhoj
    Blogginlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Hoztic Visa inlägg
    Och hur gick det med uppgradering till något nyare då?
    Som du nog utläste mellan raderna... det är för komplicerat. Grävt i olika lösningar men ärligt talat... inget är bra. =/

Det är allt från att allt innehåll inte kommer med, till att funktionalitet som standard bara är basic. Sedan så, så illa är det inte i dagsläget egentligen. Allting fungerar och det trumfar än att man för sakens skull ska byta.

Se bara Prisjakt. De hade en fantastisk sajt, och sedan kom marknadsföringssnubbarna in och skulle piffa upp utseendet så det blir modern... men horribelt oanvändbart.

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Som du nog utläste mellan raderna... det är för komplicerat. Grävt i olika lösningar men ärligt talat... inget är bra. =/

Det är allt från att allt innehåll inte kommer med, till att funktionalitet som standard bara är basic. Sedan så, så illa är det inte i dagsläget egentligen. Allting fungerar och det trumfar än att man för sakens skull ska byta.

Se bara Prisjakt. De hade en fantastisk sajt, och sedan kom marknadsföringssnubbarna in och skulle piffa upp utseendet så det blir modern... men horribelt oanvändbart.

Jojo, i sak håller jag verkligen med Att göra om bara för sakens skull är vansinne, hellre bra funktioner än snygg förpackning, det var mest det där med fallande korthus som lät lite oroväckande
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Drömhoj
    Blogginlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Hoztic Visa inlägg
    Jojo, i sak håller jag verkligen med Att göra om bara för sakens skull är vansinne, hellre bra funktioner än snygg förpackning, det var mest det där med fallande korthus som lät lite oroväckande
    Haha liten överdrift inser jag haha Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!

Medlem notrightriders avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Hoj
    Pick a number - ANY number!
    Haha liten överdrift inser jag haha Jag borde acceptera att trimma denna pudel en aning.

vBulletin har ett helt eget sätt att bygga upp funktioner och tillåta ändringar. Det är inte sååå roligt att jobba i. Normalt sett knackar man i ett ramverk via kod. Här ska man både förskapa saker i ett interface, sen kod via interface och sen kod i fil inte osällan.

Men ska inte klaga. Ska ta och kika på om det går lösa Gilla även i kalendern!
    Calma.
    Det var ett tång in tjik-sätt att bumpa ett angeläget ämne, och uppmärksamma att även bilklubbar vill höra BG berätta om IoM.

Inget mer än så.
    IBA #40701

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Nej, det är inte rationellt! Backar du för köp av en bil som gått 10 000 mil? Känner du en risk för haveri när en bil gått 10 000 mil? Men MAR [...]

Old Badger
Vill du annonsera ovan? Klicka här