Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 81 till 85 av 85
    Medlem Klosses avatar
    Reg.datum
    sep 2016
    Hoj
    BMW
    Citat Ursprungligen postat av Boris JR Visa inlägg
    https://www.bike.se/nyheter/nya-luftfilter-fran-kn/

Är det bara jag som tycker detta är löjligt mycket över gränsen för när inlägget skall märkas som reklam?
    Kanske sommarpraktikanten som visar prov på sin ”känsla för att jobba med internet”.

https://www.bike.se/praktikant/

Float like a butterfly, sting like a bee TMax500s avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    Triumph Thruxton 2008, Triumph Tiger Sport 1050 2017, Triumph Sprint ST 2003 (till salu), Kawasaki J300 2014, Moto Guzzi Quota 1100 ES 2000 (såld, tyvärr....)
    Efter att ha läst senaste numret så tycker jag att ni helt klart är på rätt väg, Gerry Nordström. Fusionen mellan Motorrads resurser och Bikes mix av seriositet och lekfullhet kan bli riktigt bra. Du har ju gamla Bike-gener, så du vet nog vad jag menar.

De översatta artiklarna kändes lite "mindre tyska" i det här numret. Kändes mer bearbetade och mindre direktöversatta.

Så...
    Keep up the good spirit!
    (fritt översatt: häll upp den goda spriten...? )
    "Folk tror på det ena och det andra, det är Jesus och det är Gud å hela gängen där. Jag tror på IFK Göteborg, Frölunda och Liverpool."
    --Glenn Hysén--

"Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar."
    --Karl-Bertil Jonsson--

Ijenklien så... laidbacks avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Hoj
    En massa röd-vita, nu med blå inslag.
    Jag undrar ett par saker:

* Jag vill gärna veta vem som skrivit artikeln jag ska läsa, petigt eller inte. Då skulle det vara enklare om skribentens namn stod i början av texten istället för sist.

* Sen undrar jag var "gamla" Bikes register över prov- och testkörningar tagit vägen? Det var enkelt att bara kolla där, om man letade efter nåt.
    Citat Ursprungligen postat av sportbike Visa inlägg
    Åka hoj handlar om så mycket mer än hästkrafter, klockan är 03:30 en ljuvlig sommarnatt, du har brassat helvet hela dan och är äntligen på väg hemåt, med hennes bröst i ryggen :)

https://www.worldanimalprotection.se/

Medlem Das manoss avatar
    Reg.datum
    apr 2008
    Hoj
    Crossar/Offroads/Byggen mm...
    Leta rätt på Niclas Carle....anställ/ge honom tidningen....jag blir prenumerant igen dIreCKt!

Medlem notrightriders avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Hoj
    Pick a number - ANY number!
    Citat Ursprungligen postat av Das manos Visa inlägg
    Leta rätt på Niclas Carle....anställ/ge honom tidningen....jag blir prenumerant igen dIreCKt!

Det klippet var änna H gh D f n t n...
    Skall sådant verkligen ligga uppe?
    Senast redigerat av notrightrider den 2020-01-23 klockan 13:04.
    IBA #40701

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Revere är inte det mest linjesköna från början, men uppenbarligen gick det att försämra lite till. Borde vara inspiration till att försöka försämra en Buell [...]

L. Mäkinen
Vill du annonsera ovan? Klicka här