Video Moto Nordicos Vloggar på svenska, engelska & spanska 2019!

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Halli hallå Sporthojs-åkare! :hej

Tänkte dela med mig av mina vloggar för de som kan vara intresserade och kommer bli en hel del så det känns mest "cleant" att samla dem i en tråd, denna!

Här är min kanal med mestadels motovloggar, men även lite spelvideos, "funny compilations" och musik (mashups i nulägget).

https://www.youtube.com/c/motonordico/

En ny vlogg på engelska kom upp ikväll men tänkte därefter helt enkelt uppdatera denna tråden när nya videos är ute.
https://www.youtube.com/watch?v=BK8XDk_6mEE

Min ambition är att få ut en ny vlogg varje lördag i ordningen; engelska, svenska, spanska och sen tillbaka från början igen. :yoparty

Hoppas någon här uppskattar dem och om du ser denna tråden men mot förmodan inte kör hoj än spelade jag även in en serie förra året.
-Fem avsnitt som ämnar hjälpa till att ta MC-körkort, den finns här:
https://www.youtube.com/watch?v=R33RG6qNfI0&list=PLREgh38UviSrCJurGCrYr_w2M-GheTqSu

Ha det gött och kör försiktigt, men framförallt, ha det riktigt jäkla kul på vägarna!
 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Hallihallå, här kommer en laddning nya videos på svenska och engelska + en bonusvideo som jämför stabilisatorn mellan GoPro 3 & 7, håll till godo! :)

Engelska | Beteenden i trafiken som irriterar mig mest och vi testar montera kameran bakåt.

Svenska | Vi besöker Stinsen i Häggvik som ekar ganska tomt, men man kan tvätt hojen i garaget

Bonusvideo - Jämförelse av stabilisator, färg och ljud mellan GoPro Hero 3 Black & GoPro Hero 7 Black
 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Här är en rykande färsk bonusvideo som tillägg till min lilla serie på vägen till MC-körkort, denna gång med temat kunskapsprov/teoriprov för A-Körkort.
Om du är inne och kikar här men ännu inte tagit kortet, ta det i år!
 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
En ny video på spanska är uppe när som helst, för er icke spansktalande kanske det kan vara kul att kolla in den nya vinkeln jag testar iallafall? Tycker själv den är ganska grym men nästa gång ska jag sänka kameran för att få med lite grann av hojen också.
 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Kan man använda GoPros inbyggda mic(ar) utan alltför mycket vindbrus?
- Det tar jag reda på i min nyaste video på engelska!
 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Känner ni till någon skön väg norr om Sthlm som likt slingerbulten har café och bensinmack i anslutning?
Jag känner till en som jag än så länge kallar ”Norrbulten”!
 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Minns ni vilken rutt ni körde under uppkörningen?
I min senaste video visar jag var jag fick köra när jag körde upp vid Gillinge för tre år sedan.

 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Ett helt år har gått sen min första vlogg åkte upp på tubleros, det firar jag med lite mer ljud i skällan!

 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
En kort video från lite av vad Start2Ride i Gillinge hade att bjuda på!
För er som vill ha en andra chans kommer eventet till Stora Holm i Göteborg till helgen!(15-16 juni)

 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Möjligtvis så långt från en sporthoj man kan komma men för de dagar man vill köra och känna sig ännu bekvämare än i valfri fåtölj så kan jag varmt rekommendera en guldvinge!:tungan

 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Vad passar väl bättre dagen efter ett midsommarfirande än att följa med mig för första gången på Bogesundsvägen där vi hamnar i Vaxholm innan vi vänder tillbaka för en speedrun med ett pyttelitet missöde?

 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
Hade vi som haft det lite bättre i Norge eller Danmark, eller har vi det kanske ganska bra här hemma i Sverige ändå?

 

MotoNordico

Motovlogger
Gick med
24 Jun 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Honda x2
I min rykande färska video delar jag med mig av mina lösningar för att fästa mobilen på hojen och lyssna på musik samtidigt som oljud utifrån skärmas av!

 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top