Resultat 1 till 3 av 3
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2017
    Hoj
    Yamaha FZ6N -14

Google maps med MC-vägar runt Stockholm

I väntan på vår har jag satt upp en google maps med MC-vägar runt Stockholm, med mål att lätt kunna ladda in i mobil/GPS. Nuvarande samling på denna länk, yours for the taking:

https://drive.google.com/open?id=14q...PO&usp=sharing

Går att komma åt via 'your places' -> 'maps' i google maps i mobilen om man sparat den på sitt google konto online. Verkar inte finnas stöd i maps att läsa in direkt som en vägbeskrivning, så man får skapa en rutt som går längs den väg man vill åka

Thoughts? Vad finns det mer för vägar runt Sthlm som bör läggas in?

Medlem Ballistics avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Thrux R
    Bra idé! Är det vägar du kört själv och kan rekommendera eller något som du har markerat baserat på hur vägarna ser ut på gmaps?

Anledningen till att jag frågar beror väl främst på vägen du markerat som går genom Kagghamra, mellan 225:an och Skanssundsvägen på Södertörn. Sist jag åkte där kunde man knappt hålla styrfart så jag skulle väl inte kalla det för MC-väg annat än för endurofolk och knappt ens då eftersom den går genom ett tomtområde. Man blir ju sugen på att ta sig en tur och testa ut vägarna till våren men om många andra håller samma skick som den så blir det ju inte så värst intressant tyvärr.

Medlem
    Reg.datum
    sep 2017
    Hoj
    Yamaha FZ6N -14
    Just nu är en samling vägar som rekommenderats på olika forum/websidor. Inte kört alla själv, så är något av en hit-and-miss speciellt söder om stan

Anyhow, plockar bort Kagghamravägen, så har vi något mer kvalité på kartan

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Japp, jag kör även för fort ibland, Åkte trimmad moppe, hjälper inte alltid gamla tanter över vägen Och hade säkerligen choken ute lite för länge på Amazon [...]

sylta nr1
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här