Vikken ä bäst???

Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Berzerker Z650 Evo, Berzerker KX 500 Deathstroker, Berzerker Pro Mule
Lite off-topic...

Då du inte skriver var du bor... kolla med försäkringsbolag innan köp...
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Kan väl tillstå att jag tycker du gjorde helt rätt val för touring. Radfyror är överlägsna när det kommer till aktionsradie över twinnar min rsv4 tog jag mig inte ens 15mil med medans min K6 fixade 25.
Att du sen valde den fulaste av de tre är en annan sak....
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Kan väl tillstå att jag tycker du gjorde helt rätt val för touring. Radfyror är överlägsna när det kommer till aktionsradie över twinnar min rsv4 tog jag mig inte ens 15mil med medans min K6 fixade 25.
Att du sen valde den fulaste av de tre är en annan sak....

Njae, definitivt fulare än 959:an, men V4:an är ganska tråkig till utseendet. Speciale-versionen är snygg, men en annan prisklass.
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Va?! Du får följa med om du vill. 1,000 mil i Europa med start i början av Juli. Är du med?

Det jag syftade på var att resan fortsätter på instagram, varför inte här bland dina vänner sedan mars 2003 då du blev medlem på sporthoj ?

Tack för erbjudandet om att hänga med på resan men tyvärr så har jag inte semester då.
Önskar dig ett angenämt ägande av den nyköpta hojen även om det inte står Ducce på tanken.
 
Last edited:

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Det jag syftade på var att resan fortsätter på instagram, varför inte här bland dina vänner sedan mars 2003 då du blev medlem på sporthoj ?

Tack för erbjudandet om att hänga med på resan men tyvärr så har jag inte semester då.
Önskar dig ett angenämt ägande av den nyköpta hojen även om det inte står Ducce på tanken.

Aha, det var mest för den yngre generationens skull - tyvärr är det där många delar med sig av upplevelser nuförtiden.

Därmed inte sagt att vi inte kan fortsätta här också, så jag får helt enkelt köra dubbla upplägg
Har retat mig en del på vår journalistkår som verkar sitta i knäet på tillverkare. Detta utrymmet skulle kunna bli min garanterat neutrala utvärdering av både hojen och den utrustning som är på ingång. Vi får se.
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Hojen ska nu ha anlänt till Sverige, men står undangömd till lanseringen i juni. Skönt att veta att den inte blir försenad, trots rykten om produktionsproblem - flyget till Sverige är ju redan bokat!

Plockade upp en GoPro i taxfreen i Sydney igår. Verkar som de tagit ett stort steg uppåt från deras första action cam.
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
En intet ont anande hoj levererad.


a89a5a4efe3e16d5fee445afa5914b60.jpg
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top