Resultat 1 till 5 av 5
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2019
    Hoj
    Kawasaki Versys 650 2017

Smile Handledare till tjejen.

Hej!
    Våren nalkas. Tjejen ska ta A-kortet . Hon kommer behöva öva. Någon här som haft kortet i 5+ år och vill ställa upp som handledare? Hon har hoj och och jag kan skjutsa henne vart som helst i Stockholm, även om söder om stan är att föredra för vi bor i Handen, Haninge. Vi är båda 35 år, seriösa och ansvarsfulla. Betalar en rimlig summa för mödan. Jag kan haka på på min hoj om vi utgår ifrån oss. Skulle vara kul att lära känna fler inom hojvärlden med

Porslinsdocka danizs avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    KTM 1190 Adventure -15
    Testa att ansöka även om du inte haft det i 5 år. Jag blev godkänd handledare åt min kompis när jag haft MC kortet i typ 3 år. Vad som hänt om vi blivit stoppade eller vid olycka är oklart, men vi körde med ett godkänt handledarintyg

Detta var typ 5-6 år sen dock, de kanske förbättrat sina rutiner nu.
    Nuvarande:
    KTM 1190 Adventure -15
    Tidigare hojar:
    Suzuki SV1000N -04
    Triumph Speed Triple -05
    Yamaha R6 -02
    Yamaha FZR1000 -92
    Honda VF750F -83

Banknarkare Ulvhamnes avatar
    Reg.datum
    okt 2010
    Hoj
    Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
    Blogginlägg
    37
    Citat Ursprungligen postat av daniz Visa inlägg
    Testa att ansöka även om du inte haft det i 5 år. Jag blev godkänd handledare åt min kompis när jag haft MC kortet i typ 3 år. Vad som hänt om vi blivit stoppade eller vid olycka är oklart, men vi körde med ett godkänt handledarintyg

Detta var typ 5-6 år sen dock, de kanske förbättrat sina rutiner nu.
    En snäll polis hade antagligen förklarat att det spelar ingen roll om någon handläggare gett ett felaktigt intyg, och sagt åt er att inte köra mer. En mindre snäll polis hade gett personen som övningskörde bot för att ha framfört ett fordon som denne inte hade körkort för, med följden att dennes tillstånd dragits in och körkortet fått vänta ett tag.

Medlem whippos avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Hoj
    Honda FMX 650 Ducati Scrambler UE
    Bor på södra sidan av stan och kan säkert ställa upp som handledare till våren. Har lite koll på bra hojvägar runt Stockholm. Alltid roligt med lite sällskap. 45 år och kör nu Scrambler.
    Triumph Street triple -12 (SÅLD)
    Suzuki DRZ 400 S -00 (SÅLDj)
    Suzuki DRZ 434 SM -05 (SÅLD)
    Honda Xr 650 r -01 (SÅLD)
    Ducati Multistrada -05 (SÅLD)

Medlem
    Reg.datum
    jan 2019
    Hoj
    Kawasaki Versys 650 2017
    Citat Ursprungligen postat av whippo Visa inlägg
    Bor på södra sidan av stan och kan säkert ställa upp som handledare till våren. Har lite koll på bra hojvägar runt Stockholm. Alltid roligt med lite sällskap. 45 år och kör nu Scrambler.
    Uppskattar att du kan tänka dig ställa upp. Jag kontaktar dig via privat meddelande.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Japp, jag kör även för fort ibland, Åkte trimmad moppe, hjälper inte alltid gamla tanter över vägen Och hade säkerligen choken ute lite för länge på Amazon [...]

sylta nr1
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här