Handledare till tjejen.

Pedja

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2019
Ort
Handen
Hoj
Kawasaki Versys 650 2017
Hej!
Våren nalkas. Tjejen ska ta A-kortet :Rockbanan. Hon kommer behöva öva. Någon här som haft kortet i 5+ år och vill ställa upp som handledare? Hon har hoj och och jag kan skjutsa henne vart som helst i Stockholm, även om söder om stan är att föredra för vi bor i Handen, Haninge. Vi är båda 35 år, seriösa och ansvarsfulla. Betalar en rimlig summa för mödan. Jag kan haka på på min hoj om vi utgår ifrån oss. Skulle vara kul att lära känna fler inom hojvärlden med :)
 

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Testa att ansöka även om du inte haft det i 5 år. Jag blev godkänd handledare åt min kompis när jag haft MC kortet i typ 3 år. Vad som hänt om vi blivit stoppade eller vid olycka är oklart, men vi körde med ett godkänt handledarintyg :)

Detta var typ 5-6 år sen dock, de kanske förbättrat sina rutiner nu.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Testa att ansöka även om du inte haft det i 5 år. Jag blev godkänd handledare åt min kompis när jag haft MC kortet i typ 3 år. Vad som hänt om vi blivit stoppade eller vid olycka är oklart, men vi körde med ett godkänt handledarintyg :)

Detta var typ 5-6 år sen dock, de kanske förbättrat sina rutiner nu.

En snäll polis hade antagligen förklarat att det spelar ingen roll om någon handläggare gett ett felaktigt intyg, och sagt åt er att inte köra mer. En mindre snäll polis hade gett personen som övningskörde bot för att ha framfört ett fordon som denne inte hade körkort för, med följden att dennes tillstånd dragits in och körkortet fått vänta ett tag.
 

whippo

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Honda FMX 650 Ducati Scrambler UE
Bor på södra sidan av stan och kan säkert ställa upp som handledare till våren. Har lite koll på bra hojvägar runt Stockholm. Alltid roligt med lite sällskap. 45 år och kör nu Scrambler.
 

Pedja

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2019
Ort
Handen
Hoj
Kawasaki Versys 650 2017
Bor på södra sidan av stan och kan säkert ställa upp som handledare till våren. Har lite koll på bra hojvägar runt Stockholm. Alltid roligt med lite sällskap. 45 år och kör nu Scrambler.

Uppskattar att du kan tänka dig ställa upp. Jag kontaktar dig via privat meddelande.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top