Köpt MC

Anca

Sporthojsnörd
Gick med
26 May 2013
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki Z1000SX -2019
Avlångt land, väntar på att snöskotersäsonen ska börja på allvar, mcsäsongen känns ännu flera månader bort ;)

Grattis till hojen, hoppas våren kommer tidigare till dig än vad den gör här.

Ja det är stor skillnad mellan de södra och de norra delarna av landet. Men i gengäld har ni sol dygnet runt när den väl kommer. Men alldeles oavsett, att åka ut på en ny hoj tidigt på våren, det är magiskt.
Att åka ut på en gammal hoj tidigt på våren, det är också magiskt. Jag lääängtar!
 

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Ja det är stor skillnad mellan de södra och de norra delarna av landet. Men i gengäld har ni sol dygnet runt när den väl kommer. Men alldeles oavsett, att åka ut på en ny hoj tidigt på våren, det är magiskt.
Att åka ut på en gammal hoj tidigt på våren, det är också magiskt. Jag lääängtar!

Jag skulle nog inte vilja byta heller, här är det ju riktiga årstider, dock skulle man ju kunna slippa våren under förfalls tiden ;) Är ju bara en månad till sen är ju det värsta över då är det ljus då man far och kommer hem från jobbet. Sen är det ju inte så jäkla mörkt här då vi har snö jämfört med söderut med tok saltade vägar och bara blöt slask.
 

Baua

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Aug 2011
Ort
Grödinge
Hoj
1988 Suzuki GSX-R 1100 mfl
Idag kördes den hem från Eskilstuna.
Var ju ett tag sen jag körde hoj senast, men det kändes som att känslan fanns där. Riktigt kul. Naturligtvis kom bilden på sniskan.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top