Filip Backlund Trackdays 2019 - Var med på årets häftigaste bandagar!

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Trackdays foto från hemsidan.JPG

2019 Here we come! Bokningen är LIVE

Nu kan vi med glädje presentera vår 2019 års Trackdays säsong. Ett nytt bokningssystem, ny fräsch hemsida, nya paket och upplevelser och en kanon bandagskalender.

Hela teamet bakom FB Trackdays har jobbat hårt sedan slutet av årets säsong. Genom våra egna interna dialoger inom teamet samt frågeenkäter till Er, våra kunder så har vi landat i detta.

Nytt bokningssystem där Du som kund skapar ditt eget konto. Genom detta konto kommer du kunna sköta dina bokningar, erhålla rabatter på körningar, följa dina dagar, varvtider, körtips och mycket mer.

Nya paket och upplevelser!
Efter mångas önskemål har vi tagit fram Filip Backlund Race Team Experience. Prova på att vara racingförare för en dag, med ett team och en mekaniker bakom dig. Ha din egna race mekaniker som sköter din MC, rullar in den i depåboxen, ser till att bränslet är påfyllt, däcken har rätt slitage, lufttryck, skiftar däck och allmänt ser efter att Du har det så bra som det bara går.

Utöver detta så kommer du även att ha din egna förar ”hörna” med hjälmhylla, racingstol, banskisser samt TV-skärm för att kunna gå igenom dina körpass.

Lounge Corner – platsen där Du har möjlighet att återhämta dig mellan dina körpass. Fri tillgång till fika, för och eftermiddagsfika i form av smörgåsar, kaffe och frukt. TV-skärmar för att kunna följa dina och vänners tider ute på racingbanan. Ge dig själv platsen för återhämtning.

Boka nu och få 10% rabatt! Genom att du redan nu börjar planera din 2019 års Trackdays säsong så primerar vi detta och ger Dig 10% rabatt.

2019 års kalender ser ut som sådan:

25-26 april: Mantorp Park
16-17 maj: TBA (presenteras inom kort)
12-13 juni: Gelleråsen Arena (Karlskoga)
10-12 juli: Mantorp Park
22-23 juli: TBA (presenteras inom kort)
15-16 augusti: Mantorp Park
28-29 augusti: Gelleråsen Arena (Karlskoga)

Passa på att titta in på vår nya hemsida, https://filipbacklund.se/

Om Du som kund har några som helst frågor eller funderingar så är det bara att ringa eller mail mig på filip@backlundracing.se ska jag hjälpa till.

Nu ser jag bara fram emot att vintern ska gå extra fort och att vi kan köra igång en ny rolig säsong återigen!

Väl mött och på återseende alla vänner!

Mvh

Filip Backlund
& resten av Team Backlund


FB Race Team Experience.JPG

FB lounge cornaer speedway.JPG

bild på nya trackdays sidan.JPG

133A6933.jpg

20170706_084224.jpg

20170706_094119.jpg
 

Bifogat

  • 20180614_142406.jpg
    20180614_142406.jpg
    1.1 MB · Visningar: 81

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
15% Rabatt på FB Trackdays bandagar 2019 under MC-mässan!

_    Mäss-erbj A5, 15 rabatt på TD.jpg

För att köra igång helgens MC-mässa har vi 15% rabatt vid bokning av våra Trackdays dagar under 2019. Rabatterbjudandet står sig mellan 25-27/1.

Om Du besöker helgens mässa på Friends Arena och vill träffa oss för mer information så ställer vi ut tillsammans med Dunlop i monter B08 samt Yamaha i monter B23.

Har du ingen möjlighet att besöka MC-mässan i år så gör inte det något, du innehar fortfarande rabatten, besök vår hemsida där du kan finna mer information, vilka banor vi besöker, datum och mycket mer.

https://filipbacklund.se/


Väl mött MC-vänner, hoppas vi ses på mässan i helgen!


Mvh


Filip Backlund
& resten av Team Backlund
 

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Vill Du lära dig köra motorcykel av ett proffs?

Besök Filip Backlund Trackdays och träffa Sveriges tidigare roadracingproffs Filip Backlund.

Filip tävlade professionellt i över tio år och avslutade i det stentuffa BSB, British Superbike Championship mellan åren 2014–2016. Med all sin rutin, kunskap och erfarenheter driver Filip tillsammans med sitt team på fyrtio personer Trackadys för motorcyklister.

Målsättning är, och har alltid varit, att göra Dig till en snabbare och säkrare förare.

Besök vårt premiärevent på Mantorp Park mellan 25–26/4 och möt Filip och 16st andra instruktörer på plats!

Finn mer information och hur du bokar dig på https://filipbacklund.se/

Mvh

Team Backlund


TK2_2823.JPGDSC09581.jpg

20180704_110226.jpg39467806_1844483082255313_8068279976035614720_n.jpg
 

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Tack för senast, och god 1a maj!



Jag vill tacka alla som kom och besökte våra två första kördagar för 2019 och premiär eventet på Mantorp Park i förra veckan.

Jag tror ingen av oss som var med på plats kunde klaga på vädret, vi prickade in detta så bra som det kunde bli. Runt 20 grader varmt och inte alltför blåsigt vilket gav fina förhållanden ute på banan.

Extra roligt känns det nu när allting äntligen är igång igen, så som jag har längtat.

Jag vill också rikta ett stort tack till hela mitt team som jag har runt mig, tillsammans gör vi ett toppen jobb!

Nu väntar några veckors lugn innan vi besöker Karlskoga och Gelleråsen Arena mellan 12-13/6.

På återseende,

Mvh

Filip Backlund
& resten av Team Backlund
 

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
A4_Trackdays_2019.jpg

Under Filip Backlund Trackdays har Du som kund rabatterade däck från Dunlop.

Förboka dina nya däck redan nu inför ditt kommande event och få däcken omlagda kostnadsfritt redan innan ditt första körpass!

Framledes kommer Du kunna förboka dina däck via vår anmälningssida men innan det ligger upplagt så kan Du skicka din förbokning på mail till filip@backlundracing.se

Nu räknar vi ner dagarna inför vårt andra event för säsongen när vi besöker Gelleråsen Arena mellan 12-13 juni.

Mvh

Filip Backlund
& resten av Team Backlund
 

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Är Du och din MC redo för sommarens bankörningar?

Då har jag, Filip Backlund och mitt Trackdays team dem perfekta datumen för dig! Nedan finner du våra kommande sommarevent då vi besöker den så populära banan Mantorp Park, den legendariska Gelleråsen och även kanske Nordens idag finaste motorsportanläggning Rudskogen i Norge.

Besök vår hemsida för mer information, vad som ingår under våra eventdagar, anmälan och mycket mer.

https://filipbacklund.se/

Är du ny på bana eller aldrig åkt tidigare? Ingen fara, hos oss är grupperingarna indelade så Du som precis har tagit ditt körkort och vill lära känna din motorcykel bättre, till den mer erfarna föraren som också tävlar.
Har Du någon som helst fråga eller fundering tveka inte att höra av dig till oss. Lättast att nå oss är antingen via email eller via PM på vår Facebook sida. Se kontaktuppgifter längre ner.

Sommarevent:
10-12 juli Mantorp Park
22-23 juli Gelleråsen Arena (Bike Week & SM/NM/SEC veckan. Tillåtna licens/träningsdagar för kommande SM/NM & SEC.)
24 juli Gelleråsen Arena – Licenserad träningsdag öppen för samtliga tävlingsförare i SEC, SM och NM samt 1st Trackdays grupp
1-2 augusti Rudskogen, Norge ”NYHET FÖR 2019”

Sensommareventen ser ut som sådan:
15-16 augusti Mantorp Park
28-29 augusti Gelleråsen Arena ”Grande Finale”

Vi ses på banorna!

Filip Backlund
& resten av Team Backlund

Kontakt:
email: filip@backlundracing.se
Facebook: @filipbacklundtrackdays

TK2_2824.JPG
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top