Resultat 1 till 6 av 6
    Medlem
    Reg.datum
    okt 2018
    Hoj
    1987 Yamaha yz80

Köpa Arai Hjälm

Jag bor i utanför skara och undrar om någon har koll vart man kan åka för att testa/köpa Arai hjälmar.

Medlem
    Reg.datum
    mar 2007
    Hoj
    -
    Åk till en välsorterad MC butik t.ex. mc kompaniet i Väring och testa olika fabrikat. Det är inte säkert att arai hjälmen passar din huvudform. En Shoei eller agv hjälm kanske passar bättre.
    Senast redigerat av CB_tobbe den 2018-11-18 klockan 16:33.
    Numera träningsledare rr.

Medlem Brutales avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
    Bor ju med utanför Skara

Men jag skulle dra ett mail till Vartex och fråga vart dom har sina ÅF i Svedala...

respons@vartex.se
    Försöker att inte krångla till det mera än så här...

MEN på http://www.smokingtire.se hittar ni min blogg, bilder och andra dagdrömmar...

Medlem CFrs avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Hoj
    BMW S 1000 R -15
    Enligt www.vartex.se finns det tre återförsäljare i närheten av Skara:
    MC-Konsult i Lidköping
    MC-Kompaniet i Väring
    Hermans Hojar i Vara

Om de sedan har Arai-hjälmar i butiken eller enbart via beställning är en annan fråga, men det är ju enkelt att kolla upp via ett mail eller telefonsamtal.

Medlem Dr.Peppers avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    939 Hypermotard SP + Yamaha R1
    Citat Ursprungligen postat av magnus_moss Visa inlägg
    Köpte Arai RX-7Vi år och är VÄLDIGT nöjd. Gick ned en storlek, från L till M.
    Samma här. Black-fridayade mig hem en för en billig, (nåja) penning. Grymma hjälmar!

(För att tillföra något värde i tråden: Mäta huvudet, sedan beställa på Ebay)
    Hojar från förr: HVA CR125, Suzuki RM125, Honda CB125T, Honda CB600 Hornet, Suzuki GSXR 750, Honda CBR1000RR, Suzuki GSXR600, KTM 690 SMCR, Aprilia V4 Tuono, KTM EXC450 SixDays, Triumph Street Triple 765 RS

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Lastbilar kan oxå visa känslor och uppskattning, är det en ny variant av AI-styrda lastbilar?

steffe
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här