Till minne av min dotter Alicia

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fint det fortfarande trillar in hjärtan. Det är begravning nu på fredag och hade genomgång idag av hur begravningen ska gå till, sånger / musik. Uj... kommer bli en tuff dag men ser fram emot den ändå :gråta :hjarta
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Fint det fortfarande trillar in hjärtan. Det är begravning nu på fredag och hade genomgång idag av hur begravningen ska gå till, sånger / musik. Uj... kommer bli en tuff dag men ser fram emot den ändå :gråta :hjarta
Begravning brukar bli ett avstamp till att gå vidare. Kom ihåg att prata om alla konstiga känslor efteråt, egoisttankar är bra att få fram (gör det smidigt bara, lätt missförstås) från hela familjen.
Och livet går vidare trots allt.
Må väl
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Begravning brukar bli ett avstamp till att gå vidare. Kom ihåg att prata om alla konstiga känslor efteråt, egoisttankar är bra att få fram (gör det smidigt bara, lätt missförstås) från hela familjen.
Och livet går vidare trots allt.
Må väl

Vill kommentera på det här och säga du har rätt. Jag låter alla tankar komma ut i ord till bekanta man träffar på, även om det ibland kan låta fel, men det är mitt sätt att processa vad som hänt. Det hjälper att bara prata om henne och säga allt jag känner.

I med Alicia var första barnet, så ens liv ändrades enormt från det att man först tänkte "Vi ska ha barn". Den visionen var ju att leka med springande barn, åka på semester och göra allt det där "normala". Vi har alltid behövt vara nära sjukhus. Därför aldrig åkt utomlands med henne. Och ja sjukdom efter sjukdom tyvärr i hennes fall.

Det är både en oerhörd sorg att förlora henne, men det finns en tanke också om att saker kommer bli lättare och kanske bättre framöver. Men varje gång jag tänker det så får man känslan av "Du är egoistisk att tänka att du ska ha det lättare nu och vara glad. Alicia är DÖD... " :gråta. Hade häromdagen svårt att sluta gråta... skulle egentligen sova men ville se på lite bilder på allt vi gjort senaste åren. Hon var livet självt... hon gjorde mig gladare i själen, även fast det var ett "jobb" att ta hand om henne. Som tur var fick vi en stund med kusinerna i somras som en sista stund de fick se henne på det sättet hon ska minnas.

Imorgon är det begravning och denna tös ligger förhoppningsvis även i någon typ av himmel och skrattar upp och ner, för hon älskade ligga på golvet och bara flabba och må bra. Hon såg världen "upp och ner". Hua... Alicia :hjarta :gråta

Har kunnat se henne igen i kyrkans rum / förvaring innan begravning, men valt att avstå efter att jag såg henne dagen efter hennes bortgång. Hon var så fin då och jag vill inte minnas annat än det lugnet hon hade då.

Bjuder på en bild som är henne... samt mig. Lite som tack för tråden. Det är hennes syster Stella på bilden.

:hjarta

20180805_145426 - kopia.jpg20180805_142400.jpg
 

Coq Rouge

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2014
Ort
Nacka
Hoj
Aprilia RSV Mille 1000, -99
Inget blir sig likt

:hjarta Tiden läker inte alla sår, men hon finns för alltid i era hjärtan och på det sättet lever hon. Kram //Carl
 

JockeP22

Rak höger
Gick med
23 Jun 2007
Ort
Gimli, Manitoba
Hoj
.
hjarta.png

Såg tråden först nu. Jag skickar en tanke imorgon till er på er svåra dag.
Det blir säkert fint.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top