Ny Suzuki Katana på gång..?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Minns första gången jag såg orginal katana det var på bengtsfors parken när Jerry williams spelade där, teamet kom med buss o Jerry på katanan.

Ha begäret blev ju inte mindre under åren när man var på dragracing o katanorna härjade som värst.

Nä nya katanan väcker inga byxryck eller pojkaktig stora våta ögon utan lätt beprövade suckar.. ungefär som varje ny honda samma mjukost även där.

Det är bara Kawasaki och yamaha som har lite formspråk i dag o jag funderar på om designerna är uppvuxna med asiatiska tecknade filmer med kantiga frisyrer o svintuffa småpojkar i jeans.

Suuuuck:gråta
Kanhända tiden har sprungit ifrån gubben? Alla nya hojar är ju skitfula.

Skickat från min Pixel via Tapatalk
 

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Ort
mitt i mellan
Hoj
suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 ducati st2-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
Kanhända tiden har sprungit ifrån gubben? Alla nya hojar är ju skitfula.

Skickat från min Pixel via Tapatalk

tycker precis som du dem flesta ser ut som dom fått inspiration från formen på vildsvin typ:fakta
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Trisst, den enda nya snygga hojen Sukka kan bygga är ju sporthojarna. Resten ser ut som billiga plastleksaker. TRÅKIGT på ett sånt arv som Katanan.

:död
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Ja, om man bara ska ha den stående i garaget, fjädringsvägarna ser något korta ut både fram och bak.
Men visst är den bättre, även i mina ögon.
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Katanan skulle bli lyka "lyckad" som WW-bubblan blev ; originalet var mer rätt, kopian töntig.
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Jag säger som alla. Den känns inget vidare.
Trodde det skulle bli något överladdat i still med H2. Men nu känns den som ett glas ljumen mellanmjölk.
Borde även vara dax för en ny hayabusa
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Helt klart inte en hoj som lever upp till namnet. Kawa gjorde iaf en prestandahoj i särklass med H2. Det här är ju ren mellanmjölk.
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Nya Hayabusan är redan designad och testning på gata pågår för att få till den där klassiska designmixen mellan extrem fart, extrem plast, och extrem onsygghet.
Hayabusa.jpg
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Det måste kännas extremt trist att det numer är tönt-gubb-familjehojmärket BMW som lanserar de snygga, spännande hojarna som japanerna först 5 år efter lyckas prestera bleka kopior av.

Allvarligt, vad HÅLLER Suzuki på med egentligen? Är det bara japanska tonåringar som ingår i marknadsundersökningarna nuförtiden?

Styret... :gråta


Skickat från min iPad med Tapatalk Pro
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top