Handledare sökes i Stockholm

Winding

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2018
Ort
Stockholm
Hoj
-
Hej! Jag är en 21-årig tjej som bestämt mig för att ta mc-kort! Tyvärr har jag varken familj eller vänner som sysslar med hojar och har därför ingen möjlighet att övningsköra privat. Då jag är student vill jag gärna hålla nere kostnaderna och inte enbart köra med trafikskola, och är därför på jakt efter någon vänlig själ som är sugen på att vara handledare och kan tänkas ta sig an en främling. Jag är lätt att ha och göra med, kan lova trevligt sällskap och betalar givetvis bensinen. Kan även t.ex. sitta barnvakt, rasta din hund, bjuda på öl, tvätta fönster... you name it! :)

Har för nuvarande ingen egen hoj, men är beredd att så snart som möjligt införskaffa allt som jag behöver för att förverkliga den här drömmen. Det som sätter käppar i hjulet för mig är att jag bor i innerstan och för tillfället inte har någon p-plats. Kanske finns det någon som har en skruttig hoj att låna ut, eller plats i sitt garage så jag kan förvara min egen där under tiden vi övningskör?

Uppskattar verkligen alla tips för hur jag bör gå tillväga, och hoppas att det finns någon där ute, kanske du som läser detta eller någon du känner, som är mån om att föra sitt mc-intresse vidare!
Tack på förhand!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top