Nybakad mc-åkare från Uppsala

eklof79

Ny medlem
Gick med
16 May 2018
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha MT09-SP
Tjena.
Äntligen fått tummen ur och klarade kortet i maj. Känner dock inte så många hojåkare kring Uppsala. Finns det några trevliga åkare sommar vill förbarma sig och lära.mog allt ni kan? :)

Åker sv650, så street och ingen glidare.

//Jonas

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 

PwiththeD

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2017
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 640 -04
Hej, grattis till kortet! Tog själv mitt för 3 veckor sedan. Jag åker för det mesta ensam, åker gärna någon vända! Östra Aros har torsdags-touring nu varje helg i juni också.
 

FZ-Robban

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2017
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha - R1
Grattis och välkommen, bor själv i Uppsala. Skicka ett pm med telnr, så kan vi ta en runda.
 

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
Grattis till kortet... Bor i Östhammar så har du tankarna på att åka hit eller till Öregrund så hör av dig innan, om det passar med barn och jobb vill säga
 

sgte

Medlem
Gick med
7 Jun 2014
Ort
landet
Hoj
F6B
Bor i sthlm men åker gärna norröver när jag letar slingriga vägar. Hör av dig om du vill ha sällskap!
 

Anca

Sporthojsnörd
Gick med
26 May 2013
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki Z1000SX -2019
Grattis till kortet... Bor i Östhammar så har du tankarna på att åka hit eller till Öregrund så hör av dig innan, om det passar med barn och jobb vill säga

Vi tog en helg i Öregrund förra helgen, vilka härliga vägar det fanns där! Grattis till att bo så hojåkarvänligt. :kär
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Vi tog en helg i Öregrund förra helgen, vilka härliga vägar det fanns där! Grattis till att bo så hojåkarvänligt. :kär

Vet inte om det är för mkt att begära, men lust att visa rutten på en google maps eller liknande? Är rätt usel på att hitta på egna rutter och det vore toppen att få se hur andra lägger upp det! :)
 

Anca

Sporthojsnörd
Gick med
26 May 2013
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki Z1000SX -2019
Vet inte om det är för mkt att begära, men lust att visa rutten på en google maps eller liknande? Är rätt usel på att hitta på egna rutter och det vore toppen att få se hur andra lägger upp det! :)

Då behöver jag ta lite hjälp av färdsledaren men jag kan försöka trolla fram lite info. Vi besökte ett gäng bruk i området och passerade i alla fall orten Film ett par gånger vilken hade bra vägar runt sig.
Om du har en hoj-gps och lägger in lite olika bruk i den (samt väljer kurviga vägar så klart) så tror jag du kommer få en trevlig tur.
Men jag ska försöka få fram vilka vägar vi åkte.
 

eklof79

Ny medlem
Gick med
16 May 2018
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha MT09-SP
Hmmm, glömde bort den här tråden, men kul att det verkar finnas flera kring uppsala som kan tänka sig en grupptur. Kollar inte forumet så ofta, så adda gärna mig på facebook så blir det enklare ni som vill:

Hojjen rullade precis över 1000 mil, sen 15/5 :)


https://www.facebook.com/jonas.eklof
 
Nyheter
Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Trailer: The Bikeriders

I höst har filmen ”The Bike...

Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Top