Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23
    Medlem Halvdampiss avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Hoj
    TV4 Fact. -17
    Citat Ursprungligen postat av Ballistic Visa inlägg
    Har de fått snurr på bitarna igen nu alltså? Tanken var att de skulle få sköta vårservicen åt mig men de gick helt plötsligt inte att få tag på via mail när det väl var dags så då brann det inne och så körde jag hos Johan istället.

Dessutom skulle Motostop hämta och lämna en bekants hoj som inte hade möjlighet att köra till verkstaden för service på egen hand, och där misslyckades de fatalt genom att boka tid och inte dyka upp för upphämtning två (2!) gånger på raken. Han fick vackert ta ledigt två dagar och stå och vänta en halvtimme i nollgradig snålblåst på en skåpbil som aldrig dök upp, utan att de ens svarade på telefon och förklarade vart de hade tagit vägen. Kan ju inte påstå att han tänker serva sin hoj där igen.

De skötte sig fläckfritt när de bytte däcken åt mig förra året men med tanke på mina erfarenheter av dem nu i våras så får de nog jobba lite mer för att återfå någon form av förtroende.
    Snurr vet jag inte, har bara haft med dom att göra när dom jobbade på Hojcenter mellan 2013-2015.
    Är det som du säger att dom fakkat upp enligt ovan så är det tragiskt.

Det är då märkligt att det ska vara så Jä.... svårt att ta ansvar och leverera bra kundservice inom mc yrket.
    Faan kanske öppna något själv o chefa upp pjobajk, ava mm.
    Senast redigerat av Halvdampis den 2018-06-13 klockan 23:10.

Medlem Old Badgers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Hoj
    Engelska sporthojar
    Citat Ursprungligen postat av Halvdampis Visa inlägg

Det är då märkligt att det ska vara så Jä.... svårt att ta ansvar och leverera bra kundservice inom mc yrket.
    Faan kanske öppna något själv o chefa upp pjobajk, ava mm.
    Under förutsättning att du saknar branscherfarenhet, ett krav för chefer nuförtiden, och anställer butikspersonal som jobbat på ICA så ska det nog gå bra!!
    Blodgivare
    http://www.manxradio.com/radioplayer/am/

"You know the main thing in Life?
    A SENSE OF HUMOUR
    Lose that, and you´re done."

Fuckyousnabb jPs avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Daytona 675 mm
    Haha, ytterligare några som tröttnat på Triumph Sverige, de verkar opoulära precis överallt, även hört åf som inte precis är imponerade av dom. Kan ju också förklara att åf ledet har minskat i Sverige.

http://www.pn-trading.se/KONKURSAUKT...phgaranti.aspx

"Därför har vi beslutat ta det ansvar som Triumph Sverige vägrar ta och tillsammans med Autoconcept valt att teckna en MC garanti (Guld+) som gäller i 2 år som även erbjuder Key Protect (nyckelförsäkring vid borttappad nyckel) och Road assist (vägassistans).

Vi har även pratat med Probike (Triumph återförsäljare) som erbjudit sig att registrera in motorcyklarna i garantisystemet för en kostnad om 5000 SEK ink. moms.
    Vill ni själva gå direkt till Probike så drar vi av 3000 sek på köpeskillingen vid köp.

Vi beklagar således detta och hoppas era erfarenheter av Triumph Sverige blir bättre än våra har varit."

"Snällt" av Probike också att knacka in ramnumren i Triumphs webbformulär mot en serviceavgift á 5000 SEK hojen
    -- "all u gotta do is hld it wide open on those jumps... i see it on tv everytime..."

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Min "Lördags" Bimota YB4IE 1988 YB4IE 1988, svårfångad och nu inlåst. Hoj nummer 25 i samlingen, men ska ju slåss om utrymmet och uppmärksamheten [...]

Toyman
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här