Dela garageplats i Hägersten

MKMT

Ny medlem
Gick med
28 May 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha MT-09 2018
Hej!

Är det några fler än jag som är i desperat behov av mc förvaring och garage i hägerstens trakten?

På Shurguard i fruängen kan man hyra stora garage på markplan relativt billig om man delar på utrymmet.

Hör av dig om du skulle vara intresserad.
 

roothless

Ny medlem
Gick med
17 May 2018
Ort
Spånga
Hoj
1982 Suzuki GSX 750 E
Hej!

Är det några fler än jag som är i desperat behov av mc förvaring och garage i hägerstens trakten?

På Shurguard i fruängen kan man hyra stora garage på markplan relativt billig om man delar på utrymmet.

Hör av dig om du skulle vara intresserad.
Tjena!

Hur har det gått med garageletandet? Jag är också på jakt efter ett garage med lite mekmöjlighet, vet du om det är tillåtet i Shurguards garage? I så fall är jag intresserad av att eventuellt dela på ett!
 

LazyEpic

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2018
Ort
Hägersten
Hoj
Harley Davidson Sportster 1200 Custom
Tjena!

Hur har det gått med garageletandet? Jag är också på jakt efter ett garage med lite mekmöjlighet, vet du om det är tillåtet i Shurguards garage? I så fall är jag intresserad av att eventuellt dela på ett!

Tror inte du får mecka hos Shurguard, är inte helt säker men förvaringsbolag ogillar typ all aktivitet i deras utrymmen. Det är försäkringar och övervakningsbehov m.m. som styr.
 

Kibstah

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2018
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Z650
Äspholmsgaraget som Stockholmsparkering äger hyr ut MC burar för 375kr månad och 200kr/m för uppställningsplats.
Dock får man inte mecka eller ställa flera hojar i samma bur men billigt är det!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top