Team ISR Sweden

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
20180630_190344.jpg
Klar för start
20180701_170214.jpg
Resultatet ovan vet jag inte om det stämmer alls men saken är så att om om inte fanns skulle vi ha kommit ganska bra. Innan elfelet dök upp ledde vi över den slutliga trean i andra racet.
 

Bifogat

  • 20180630_190344.jpg
    20180630_190344.jpg
    1.1 MB · Visningar: 85
  • 20180701_170214.jpg
    20180701_170214.jpg
    1.6 MB · Visningar: 94

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Har kollat vad det felet var på vår snabba motor, efter mycket eftertanke och kliande i skägget kunde det hittas.DSC07972.JPG
Den tröttare motorn får vara kvar i chassiet till Årsracet i helgen. Ska dit och visa upp cykeln samt eventuellt köra ett par varv. Acke och Kjelle kommer så det blir en återförening av de stora delarna av det ursprungliga teamet.
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Ort
Halland
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?
Lördagens mest sevärda race, helt klart!
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Tycker att det är dåligt med racerapporterna från utlandet om Team ISR. Reservhojen Kronan och Mossberg har varit i Holland och Tyskland och visat sig. Tanken är att det ska bli race (slag) mellan de båda regalskeppen nästa vecka men jag känner att det skulle behövas lite mer okvädningsord och skryt med utsträckta armar för att få upp stridslystnaden på Vasas minst sagt rostiga kapten. Hur ska det gå, kommer styrmannen från Varberg knäcka Kaptenen från Kolsvas svit eller blir det som vanligt.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tycker att det är dåligt med racerapporterna från utlandet om Team ISR. Reservhojen Kronan och Mossberg har varit i Holland och Tyskland och visat sig. Tanken är att det ska bli race (slag) mellan de båda regalskeppen nästa vecka men jag känner att det skulle behövas lite mer okvädningsord och skryt med utsträckta armar för att få upp stridslystnaden på Vasas minst sagt rostiga kapten. Hur ska det gå, kommer styrmannen från Varberg knäcka Kaptenen från Kolsvas svit eller blir det som vanligt.
Men jag har ju lagt upp en film!!!! Från Assen! HALLÅ!!!! Men för er som inte sett den som kom jag trea efter två Ducatis på Assen, och även på Oschersleben blev jag trea efter en Ducati TT2 och en herre på en rövsnabb Guzzi!:3freak
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Annars så känner jag mig stark, tycker jag börjar känna ISR:en bättre och bättre. Om det innebär att jag är snabb nog att piska Kaptenen från Kolsvas LesKiTt feta svit på 16 segrar på 17 starter, det återstår att se. Men..... jag ska försöka!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

Bifogat

  • 122-4.jpg
    122-4.jpg
    2.5 MB · Visningar: 39

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Jag tror att det bara är 12 segrar på 13 starter med Vasa, missen var en vurpa i Norge. Men det är inte den sviten som jag ska försvara då det inte är en riktig svit utan mera två sviter. Numret på sviten jag söker är 13 som är tänkt ska bli 15, har aldrig förlorat i ett Forgotten era race på Sviesta och har inte tänkt byta mina vanor. Andra banor må det vara hänt men ska du vinna på Sviesta i år och det är torrt så tror jag det kommer behövas tider under ennolltvå.
Regn däremot är trist, det är liksom inte kul att dra runt 195 kg utan regndäck minst 75 hästar på bakhjulet. Sist jag körde spann cykeln på trean eller om det var fyran. Sist det tävlades, kan du se på denna länk.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top