Resultat 1 till 3 av 3
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2015
    Hoj
    VFR800FA '03

Service-ställe för Honda i närheten av Örebro/Närke?

Hej

Håller på och googlar lite, men tänkte att jag kan posta en snabb tråd här och förhoppningsvis ta del av den visdom som befinner sig här.

Dags att serva min hoj, en VFR800 (03), för första gången mer än att bara byta vätskor/enklare saker. Det är den stora 2400-mils servicen för andra gången i hojens livstid (4800 mil nu).

Jag känner personligen inte till några service-ställen, så har ni något att rekommendera i krokarna kring Örebro/inom Närke tipsa mig gärna. Om ni vet hur mycket det bör kosta så får ni gärna skriva det också så jag vet att verkstaden är seriös (t.ex. ventilkontroll = ?, justering = ?, tändstift = ?, etc)

Tack på förhand

Medlem
    Reg.datum
    jul 2012
    Hoj
    Aprilia RSV Mille -01, KTM 640 Adventure -00, Honda CB400N -83
    Hej!

2 ställen jag vet om som är/ska vara bra:
    http://www.el-dieselteknik.se/mc.html - Ligger i Örebro, vet vad de håller på med enligt egen erfarenhet:-)
    http://www.hojshopen.se/ - Ligger i Askersund, har hört av vänner att de ska vara bra.

Medlem notrightriders avatar
    Reg.datum
    sep 2012
    Hoj
    Pick a number - ANY number!
    Om inte Ludvika är galet långt bort i din värld så får du bra service hos Fotta / Hondacenter.
    IBA #40701

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Jag åker ungefär 1500-2000 mil om år, 90% av dessa åker jag själv och resten med andra, båda har sina för och nackdelar, älskar att åka själv för då hitta [...]

Morriz73
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här