Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 3456789
Resultat 161 till 165 av 165
    Seriöst fartblind RymdBörjes avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Hoj
    MuZ Skorpion
    Citat Ursprungligen postat av bikepade Visa inlägg
    Tjenare. Kul Frökenfräken!

Jag är också riktigt nära att slå till, eller om det blir till våren först... vi får se.
    Går också från Kawa 650, Er6n i mitt fall. (första hojen)

Pendlat mellan z1000sx och denna och nu är beslutet iaf taget att det blir Ducatin...

Har en Supersport på kornet justnu, men då kommer frågan "måste jag ha en S?" med Öhlins osv?

Alla säger, ja det måste man, men måste jag det som nybörjare? Ett års körkort och kommer från en 650 som sagt.

Jag kommer inte att ligga och pressa skiten ur hojen direkt. Vill mest byta upp mig till en hoj som kan köras lite längre samt en hoj som är värd att "pimpas" lite i min egen smak... vad säger ni?
    Nu hade jag väl tyckt att du nog borde skaffa en 959 Corse men...en Supersport S kommer att "räcka längre" än standardvarianten. Och det är nog sannolikt så om det nu så gäller Hypermotard eller Supersport eller något annat.
    Vem vann? Ingen aning men Mossberg var med!
    Vi ne povas havi tro da motorcikloj

Medlem xedexxs avatar
    Reg.datum
    dec 2013
    Hoj
    Ducati Supersport S - 2018
    Citat Ursprungligen postat av bikepade Visa inlägg
    Har en Supersport på kornet justnu, men då kommer frågan "måste jag ha en S?" med Öhlins osv?

Alla säger, ja det måste man, men måste jag det som nybörjare?
    Du måste inte ,men en icke "S" kommer bli mycket svårare att eventuellt sälja sen. Flesta kollar inte änns på dom.
    Sen är det ju färgen med...vill du ha en vit har du inget val ändå mer än "S"
    Senast redigerat av xedexx den 2019-09-09 klockan 19:14.
    Triumph Speed Triple - 2007
    Triumph Street Triple R - 2014
    Ducati Streetfighter 848 - 2014
    Triumph Speed Triple - 2014
    Ducati Monster 821 - 2015
    Ducati Monster 1200s - 2014
    Ducati Supersport S 939 - 2018

Medlem
    Reg.datum
    jun 2019
    Hoj
    Kawasaki Ninja 650 2017
    Citat Ursprungligen postat av Coola Ola Visa inlägg
    Oförskämt bra till det du nämner faktiskt, är min bedömning efter ca en säsongs ägande. Löjligt bekväm sadel, man köra timtals i sträck utan att bli särskilt trött, men samtidigt så kompetent på banan att det åtminstone i mitt fall kommer dröja länge innan det är hojen och inte jag som sätter begränsningarna. Grattis till köpet!
    Toppen! Det är precis det jag hoppas på! På torsdag får jag hojen, så jag hoppas på många soliga dagar i höst!

Medlem vira20s avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    2017 Ducati SuperSport S

Runt Vänern med två Italienare.

Fredagen den 04/09 gav vi oss ut på en runda med min SSS och en lånad Mv Agusta brutale 800 2017. Det skulle bli kallt, riktigt kallt.

Vi började med 7 grader på fredagen och avslutade dagen med -1 grad (efter att vi tinat i en bastu). På lördagen skulle vi köra ännu längre hemmåt. "Mudds" till båda hojarna inköptes på Bilteama samt ännu ett extra lager med plagg lades på kroppen.

Nära 90mil/12 timmar blev det med roliga omvägar inkluderat.

Klicka på bilden för en större version

Namn:	runda.JPG
Visningar:	35
Storlek:	77,4 KB
Id:	450910

Namn:	Runda 2.JPG
Visningar:	40
Storlek:	241,9 KB
Id:	450911

Medlem
    Reg.datum
    jan 2018
    Hoj
    Ducati Supersport S, 2018
    Hej, efter att ha läst o drömt nästan hela säsongen så var det min tur att få komma in i denna fina club!

Köpte denna förra veckan och har bara kunnat vara ute på 2st korta pass hittills. Men jag älskar den!
    Skulle gärna vilja höra hur ni programmerat era riding modes? Och hur stor skillnad är det på de olika lägena?

Namn:	ss1.jpg
Visningar:	22
Storlek:	123,5 KB
Id:	450977
    Senast redigerat av bikepade den 2019-10-10 klockan 13:08.

6. 2019-10-10, 13:03

Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 3456789

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Inte fan satte han sig på Hondan för att inte vinna mot MM... Det var det krokigaste resonemang jag hört den här veckan. Men den är ju inte slut än så det kan [...]

nick burn
Vill du annonsera ovan? Klicka här