Miljöpartiet förbjuder bensin från 2030

Micke R

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 May 2014
Ort
Höglandet
Hoj
7 singlar och 5 par -51 till -13
Ett enkelt sätt att lösa problemet. Se till att plocka bort dom från del av regeringsmakten.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Ståkålm har ju fortfarande gott om miljödårar, de lär få bestämma i den stan ändå

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Min erfarenhet av bl.a. Värstkusten och den södra delen av Sverige är att koncentrationen av inflyttade på liten yta ökar känslan av större idiottäthet! :tungan

Värstlänken har skötts på ett sätt som kanske alla inte är helt nöjda med! :D
 

Hojkul!

Medlem
Gick med
14 Mar 2014
Ort
Sthlm
Hoj
Honda 500 AF
Med tanke på rubriken i denna tråd;
Vad sägs om att förbjuda MP fr.o.m. 2019?!
(Just ja, glömde nästan, måste ju betona att inlägget är ironiskt)

/H
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Min erfarenhet av bl.a. Värstkusten och den södra delen av Sverige är att koncentrationen av inflyttade på liten yta ökar känslan av större idiottäthet! :tungan

Värstlänken har skötts på ett sätt som kanske alla inte är helt nöjda med! :D

Är det nån tävling i vem som är mest dum i huvet som pågår undrar man stilla? :D

Skickat från min Pixel via Tapatalk
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Är det nån tävling i vem som är mest dum i huvet som pågår undrar man stilla? :D

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Det är den där Urban som förstör! Speciellt i de tre större städerna men även mindre kan ha många inflyttade på liten yta.

Det blir lite grann som att åtsittande lycra stryper blodflödet till hjärnan på cyklister och då släpper fram otrevliga egenskaper... :tungan
 

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Daytona 675, -07
Det roliga med mp är ju att dom förordar starkt elfordon som skall laddas med el och vill lägga ner kärnkraftverken igår.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Är det nån tävling i vem som är mest dum i huvetsom pågår undrar man stilla? :D

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Ja med Socialdemokraternas stora plakat här i Göteborg om att man ska rösta på (s) för Pensionernas skull !

Precis som att folk glömt villka som tog nära 300 miljarder kronor från pensionerna och förde över pengarna till statskassan !

Det blev den förre statsministern Göran Persson som verkställde stölden av pensionärernas pengar, genom att i två omgångar föra över sammanlagt 258 miljarder från ATP-fonderna till statskassan. Pengar som han sedan lovade att återbetala.
http://www.bankrattsforeningen.org.se/ledaren4/ledaren683.html
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Ahhh va faan man kan bara skratta åt eländet - 4år till med MP och Löfven - blir till att börja promenera då när bensinen kommer kosta 30kr litern..... Tack o hej leverpastej!
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Vad fan är det som händer...??? Prognoserna såg ju lovande ut, men nu blir det alltså fyra år till med svetsaren, Violin och hon affärsflygaren vid rodret...? Jag vet inte riktigt vad jag ska vara mest orolig över - framtiden för vårt avlånga land eller landets idioter till invånare som uppenbarligen inte vill ha ett maktskifte...?
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Ja med Socialdemokraternas stora plakat här i Göteborg om att man ska rösta på (s) för Pensionernas skull !

Precis som att folk glömt villka som tog nära 300 miljarder kronor från pensionerna och förde över pengarna till statskassan !


http://www.bankrattsforeningen.org.se/ledaren4/ledaren683.html

De är lika goda kålsupare allihop. Den del av arbetsgivaravgiften som går till sjukförsäkring, pensioner m.m. sänktes under Borgs år och sedan höjde man den allmänna delen. Detta användes för att sänka skatten. Man tog med ena handen och gav tillbaka med den andra, men informerade aldrig om hand nr 1. Såg väldigt bra ut...
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Tja, planen att importera röstboskap lyckades.
Vad fan är det som händer...??? Prognoserna såg ju lovande ut, men nu blir det alltså fyra år till med svetsaren, Violin och hon affärsflygaren vid rodret...? Jag vet inte riktigt vad jag ska vara mest orolig över - framtiden för vårt avlånga land eller landets idioter till invånare som uppenbarligen inte vill ha ett maktskifte...?

Skickat från min Pixel via Tapatalk
 

illoco

Medlem
Gick med
6 Jun 2015
Ort
mitt i mellan
Hoj
suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 ducati st2-98 suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72
:D nu börjar kriget om sandlådan om igen :arsele
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag och käringen rökte på ordentligt och röstade på olika partier, det blev FiMP. :yoparty
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Någon som har lpg konventerat sin hoj?

Det får du ju inte göra. Då överensstämmer inte avgasvärdena med vad som sägs vara. Det måste ju vara lika skitigt som det var när hojen godkändes från början. På samma sätt som du inte får sätta katalysator på en gammal bil. Då överensstämmer inte avgasreningen med original. Byråkrati när den är som bäst.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top