Tråden för att diskutera exakt hur mycket Stefan Löfven har svetsat i sitt liv.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Efter att ett par trådar den senaste tiden kommit att handla mer om exakt hur många cm svetsfog Sveriges socialdemokratiske statsminister Stefan Löfven har lagt i sitt liv än vad trådens ursprungliga ämne var så tänkte jag att det kanske är smidigast att samla alla svetsdiskussionerna här istället.

Jag gissar på 1852cm. Några andra bud? :slicka



Även om karln mestadels tycks ha gjort annat än att svetsa under sin tid som bandsvagnsbyggare så innebär det ändå att han har mer skit under naglarna än de flesta andra i sossarnas toppskikt. Och nej: Jag röstar inte på sossarna. Inte heller håller jag Löfven som någon hjälte. Jag är bara innerligt trött på att det ska gnällas en massa från folk som inte engagerar på annat vis än att gnälla på något litet obskyrt nätforum. Typisk diskussion:
- Sverige är bara skit och allt är sossarnas fel!
- Nej, för det är beslut fattade under Alliansens tid vid makten som gör att vi befinner oss i den här situationen!
- Stefan Lövfen svetsade minsann knappt något alls under hans tid på Hägglunds, och därför är allt han säger automatiskt lögn och förbannad dikt!!!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Med tanke på att han inte byggde bandvagnar utan tågchassie, så saknar ditt inlägg trovärdighet. Fullständigt oacceptabelt. Vi skall ha ordning och reda på forumet. Inget käbbel.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Tror Lövet är mer inne på att klistra och limma än att svetsa, har sett honom med ett limstift i handen ett antal gånger.
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Är det inte mer intressant vad han gör som statsminister? :va

Du menar det han skulle gjort, men är för inkompetent för att kunna göra?
Det mesta han gjort har väl blivit skit?
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Med tanke på att han inte byggde bandvagnar utan tågchassie, så saknar ditt inlägg trovärdighet. Fullständigt oacceptabelt. Vi skall ha ordning och reda på forumet. Inget käbbel.

Om rätt ska vara rätt så är tåg en rörelseform. :fakta
Så han kan alltså möjligtvis varit med och tillverkat järnvägsfordon som sedan går i tåg. :tungan

Nu är du ursäktad för det är nästan bara människor som jobbar med järnväg och inte är utanför lådan utan vet både var lådan finns och vad den innehåller som förstår skillnaden... :D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top