Resultat 1 till 12 av 12
    Medlem Mabes avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    KTM300EXC, DR650SE, 750w E-bike

The BAM Road solo on a DR650

38 minuter av Gopro film från BAM Road i Ryssland.

Imponerande prestation att våga köra ensam över alla broar, vattenpassager och ödsliga vägar. Jag hade inte gett mig på det utan att minst vara två.

Medlem GubbLasses avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Yamaha MT-09 Honda cbr600f2 CBR900sc33 Yamaha yp 250 CFmoto 500
    Ser najsigt ut. Lite skrämmande med de otroliga ödemarkerna om det händer något.
    Jag tycker det är läskigt att åka utanför tullarna. Närååå
    "Det är bättre att komma lite sent i detta livet, än att komma för tidigt till nästa."

Gasa klokt.

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Vissa broar såg ju inte ut att ha rustats efter revolutionen Rätt modigt att åka ut på långa smala järnvägsbroar också...
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Piratiserad Probotectors avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    Hoj
    Zebraröd Honda Eldblad
    Blogginlägg
    6
    Härlig video
    Himlen är blå.
    Havet likaså.
    Kom igen Björn,
    kom igen Frisk,
    hej Brolin,
    doktorn är här,
    det är coolt,
    det är stabilt.

Medlem Coq Rouges avatar
    Reg.datum
    jul 2014
    Hoj
    Aprilia RSV Mille 1000, -99
    Dessutom körandes med enbart en hand på styret och i den andra en lång pinne för sin GoPro över broar som jag skulle känt svindel av att ens titta på...
    Full fart spar tid...

Medlem
    Reg.datum
    dec 2016
    Hoj
    den bästa
    Tja det är ju svårt att klaga på det svenska vägnätet efter att ha sett den videon

Medlem Mabes avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    När han får motorstopp i en av vattenpassagerna med ganska kraftigt vattenflöde var jag säker på att han tagit sig vatten över huvudet. Otroligt nog fick han start på cykeln och tog sig över. Vilken prestation och galenskap

Medlem
    Reg.datum
    jul 2010
    Hoj
    Suzuki SV650S -00 såld Triumph Sprint RS -01 Suzuki GSX1300R -08
    Det som imponerade mest på mig är att han klarade BAM med den bensin han medförde på hojen.
    För endera hade han något 100-tal liter bensin med sig.
    För jag såg aldrig att han tankade (eller hände det när jag gjorde annat än kolla på datorn ?)
    Eller också körde han bara så långt som man kommer på en tank, 13 (?) liter.
    Eller så fanns det regelbundna möjligheter köpa bensin längs BAM.
    Eller så hade han följebil med bensin.
    Reparationen där man svetsade på hojen ger intryck av att det regelbundet finns samhällen längs BAM.
    Med bensin. Gissar jag.
    Sedan blev jag väldigt impad som redan skrivits av hans körförmåga.
    En hand på styret och selfiepinnen på den andra när jag är ute och åker i trafiken !
    Hade jag aldrig klarat.

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Citat Ursprungligen postat av Comeback Visa inlägg
    Det som imponerade mest på mig är att han klarade BAM med den bensin han medförde på hojen.
    För endera hade han något 100-tal liter bensin med sig.
    För jag såg aldrig att han tankade (eller hände det när jag gjorde annat än kolla på datorn ?)
    Han körde 1200km, filmen är 38 minuter, det kan vara så att han inte filmade allt Bropassager på något som ser ut som en gammal termitstack är ju klart mer publikfriande än någon som står och häller soppa i en hoj...
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Medlem Mabes avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Comeback Visa inlägg
    Eller också körde han bara så långt som man kommer på en tank, 13 (?) liter.
    .
    Det är en eftermarknads/adventure tank han har. Tror den är på 25 eller 30 liter. Om man räknar med en bensinförbrukning mellan 0,43 och 0,5 borde han kunna köra cirka 50 -70 mil per tank.

Medlem Milleducces avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Hoj
    Ducati SS1000 DS
    Ja imponerande att han gjort det men en fråga som jag ställer mig är VARFÖR ?
    Om det är naturen så finns ju detsamma här i norden ( med mycket bättre vägar, boar etc )
    Killen måste vara ute efter att ge sig på
    svårigheter och att göra något som ingen annan gjort. Som jag ser det är det duktigt men rätt meningslöst. I vilket fall är jag glad att det inte var jag som stod med hojen innan den där bron eller där vägen plötsligt slutade.

Piratiserad Probotectors avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    Hoj
    Zebraröd Honda Eldblad
    Blogginlägg
    6
    Citat Ursprungligen postat av Milleducce Visa inlägg
    Ja imponerande att han gjort det men en fråga som jag ställer mig är VARFÖR ?
    Om det är naturen så finns ju detsamma här i norden ( med mycket bättre vägar, boar etc )
    Killen måste vara ute efter att ge sig på
    svårigheter och att göra något som ingen annan gjort. Som jag ser det är det duktigt men rätt meningslöst. I vilket fall är jag glad att det inte var jag som stod med hojen innan den där bron eller där vägen plötsligt slutade.
    Du har aldrig hört termerna äventyr och minnen för livet?? det är som varför skulle man segla från Europa till Amerika eller ens från Sverige till Finland när man "faktiskt" bara behöver segla runt på Vänern för det är ju ungefär samma miljö liksom, vatten som vatten och lite klippor här och var.
    Himlen är blå.
    Havet likaså.
    Kom igen Björn,
    kom igen Frisk,
    hej Brolin,
    doktorn är här,
    det är coolt,
    det är stabilt.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

HALLÅ!? WSBK IGÅNG IMORGON!!! Blir intressant med alla nya förare som anlänt! PJ, yonni, baz, toprak! Hur mycket bättre eller sämre blir Honda? Hur mycket när [...]

vurparen
Vill du annonsera ovan? Klicka här