Följa någons banracing-satsning?

famousruff

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2015
Ort
Örebro
Hoj
ingen
Hej
Finns det någonstans här på forumet som man kan följa någon som har en tråd där han/hon lägger upp mek, förberedelser osv för sin bankörning det kommande året? Jag tcyker de vore kul att följa och se hur seriöst/oseriöst och materialgalna andra här i sverige är?

Ha de bra
:confused:
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
I underforumen finns det lite trådar. I princip är det väl bara Rickard W (Fordon) som gör det hela vägen ut här på SH. Hans tråd rekommenderas!
Annars är det FB för de flesta andra.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Mossberg är aktiv också plus att BG skriver i Isle of Man-tråden.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja fordons trådar är värda att läsa, och i år börjar han ju lite om från början.
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Ja fordons trådar är värda att läsa, och i år börjar han ju lite om från början.
Kommer ihåg nån bild när han hadde benet ut i en kurva som en crossförare .Vilken utveckling han gjort som förare helt övertygad om att han kommer igen på banorna
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Eller så tar du licens själv så följer vi dig, från skandal till katastrof :hej:hej
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kommer ihåg nån bild när han hadde benet ut i en kurva som en crossförare .Vilken utveckling han gjort som förare helt övertygad om att han kommer igen på banorna

Jo, det tror jag med. :) Sålänge han får ordning på kroppen lär han snart stå på pallen i toppklasserna igen. Han hjar ju redan lärt sig köra fort en gång, så han har ju en fördel där. :D

- - - Updated - - -

Og din tråd er jo verdt å lese.

Haha, mest svammel där, och inte lär jag bli särskilt snabb heller. :D
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Jo, det tror jag med. :) Sålänge han får ordning på kroppen lär han snart stå på pallen i toppklasserna igen. Han hjar ju redan lärt sig köra fort en gång, så han har ju en fördel där. :D

- - - Updated - - -



Haha, mest svammel där, och inte lär jag bli särskilt snabb heller. :D

Kanske, kanske inte, men du är definitivt ett föredöme på många andra sätt. Hade en otäck men mycket lättare olycka än din. 12 revben, punkterad lunga och ett elakartat nyckelbensbrott. Din, Fordons, Brutales och andras utlämnande berättelser om sina jävligt jobbiga men inspirerande resultat med rehab och mental styrka var en stor hjälp för mig. Tack:Bugar
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Det vore kul att fota något race eller två. Är det öppet till depån?
Kan man komma in på banan t ex Gelleråsen för att komma nära. Kör Canon 60D och 70-300 dvs inga värstinggrejer. Har en 600D för eventuella depåbilder.
Båtracing är min grej annars.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Mossberg är aktiv också plus att BG skriver i Isle of Man-tråden.

Ja, jo, ja... jo jag är aktiv, men TYVÄRR så har ju aktiviteten på SH gått från FANTASTISK 2003 till typ 2012, till att nu TYVÄRR vara en liten spillra av vad den var. Tyvärr, för det var BRA, det var samlat, det var roligt och inspirerande!

Men som sagt, Rickard och Björn skriver föredömligt här på SH, själv skriver jag numera oftare på Facebook och så i BIKE:s blogg. Hmmmm... borde skriva mera här...
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Det vore kul att fota något race eller två. Är det öppet till depån?
Kan man komma in på banan t ex Gelleråsen för att komma nära. Kör Canon 60D och 70-300 dvs inga värstinggrejer. Har en 600D för eventuella depåbilder.
Båtracing är min grej annars.
Japp. Du går till raceoffice och säger att du vill fota. Då frågar dom lite vem du är, dubbelkollar att du vet vad du pysslar med, dvs har koll på säkerheten, går igenom lite regler mm, och sen får du en fotoväst. Sen är det bara att knalla runt och fota. Ge fan i att korsa banan under race, stå inte i utkanten av kurvor och nära rakor mm, typ, annars är det bara att fota på :tummenupp

Kolla in mina bilder (länk nedan) så ser du en del bandagar, träningar och tävlingar jag har fotat.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top