Bild Kalender 2017. 1:a december Tonys Superbikecollection 1988-2002 en SUPER-ERA!

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Last edited:

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Idag ser jag bara en bild.
 

Speedrobby

Ny medlem
Gick med
14 May 2014
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB1000R
Fantastisk samling motorcyklar!:)

Önskar fler ljudklipp på hur dom olika maskinerna låter. Misstänker att där finns ljuvliga tonarter som fler önskar ta del av..:rock
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Syns fint.

Bara en riktig rebell ställer upp hojen för fotografering utanför ett skyddsobjekt med skyltat fotoförbud. :yoparty :rock :fakta
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Syns fint.

Bara en riktig rebell ställer upp hojen för fotografering utanför ett skyddsobjekt med skyltat fotoförbud. :yoparty :rock :fakta

Hmmm kommer till minnes, har ju landat där ofta på mina test Superbike-rundor, tidig söndag morgon. De hade vart något problem med kärnkrafts säkerheten, Greenpeace och så. Parkerade där lugnt och fridfullt, Pustade ut efter en ca 4 mil i bra tempo. Plötsligt dyker 2 bilar upp och kör mot mig, jag vet direkt att det är fotograferingen det gäller. 4 gobbar i uniform kliver ut och stegar fram mot mig, förhör om, vad gör jag här osv: Svettigt måste jag säga. Visade bilderna i kameran och lovade att aldrig göra om det. Åkte därifrån med lätt förhöjd puls.
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Vilket jävla garage! Och vilken kalender! Och vilken SB8R !!! Så BRA !! :näsblod
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Hmmm kommer till minnes, har ju landat där ofta på mina test Superbike-rundor, tidig söndag morgon. De hade vart något problem med kärnkrafts säkerheten, Greenpeace och så. Parkerade där lugnt och fridfullt, Pustade ut efter en ca 4 mil i bra tempo. Plötsligt dyker 2 bilar upp och kör mot mig, jag vet direkt att det är fotograferingen det gäller. 4 gobbar i uniform kliver ut och stegar fram mot mig, förhör om, vad gör jag här osv: Svettigt måste jag säga. Visade bilderna i kameran och lovade att aldrig göra om det. Åkte därifrån med lätt förhöjd puls.

HI hi - lekte med tanken att ha vaktkuren som bonuspunkt på ett av våra poängrallyn: en massa taggade utlänningar som svänger av E6, langar upp flaggan med startnumret, smäller av en bild och drar iväg igen.
Great fun. En stund.
Sedan hade det nog blivit stökigt på allvar.

Det fick bli fyren Morups Tånge som bonuslokation istället.
...så fick deltagarna smaka på lite djupt grus istället.
Kul det med.
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Last edited:

BikerMike

Medlem
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Köping
Hoj
Ducati 996R -01 no.0022
Äntligen, fantastisk kalender och samling cyklar du har.

Jag har en 996R till salu Nr 22/500. Svensksåld, andra ägaren och haft den sen -06.
 

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Ort
derome
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
jisses du har en fin samling ser det ut som.
och som hobbyfotograf drömmer an att få komma till ditt garage o ta lite bilder :fakta :Bugar
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
jisses du har en fin samling ser det ut som.
och som hobbyfotograf drömmer an att få komma till ditt garage o ta lite bilder :fakta :Bugar

Hej Westerbrand. Besök är alltid trevligt utav likasinnade. Men fota hojarna enskilt i garaget är ingen höjdare, supertrångt. Men välkommen på en fika. Men vi måste höras några dagar innan. Fota hojarna... brukar skura golvet varje september... då åker de ut på gården utanför och de kommer likasinnade motor petrol-heads förbi på öppet hus.
Mvh Tony
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Hej Westerbrand. Besök är alltid trevligt utav likasinnade. Men fota hojarna enskilt i garaget är ingen höjdare, supertrångt. Men välkommen på en fika. Men vi måste höras några dagar innan. Fota hojarna... brukar skura golvet varje september... då åker de ut på gården utanför och de kommer likasinnade motor petrol-heads förbi på öppet hus.
Mvh Tony
Den här septemberdagen vill inte jag missa! Ser gärna shoutout här på SH några dagar innan om du vill ha besök :) Hjälper dej gärna att skura golvet för att få titta lite på dina fantastiska hojar ! :tummenupp
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Tänkte, efter julafton lista de 24 hojar efter era "GILLANDEN", se om det är som jag tänker/gillar....
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hej Westerbrand. Besök är alltid trevligt utav likasinnade. Men fota hojarna enskilt i garaget är ingen höjdare, supertrångt. Men välkommen på en fika. Men vi måste höras några dagar innan. Fota hojarna... brukar skura golvet varje september... då åker de ut på gården utanför och de kommer likasinnade motor petrol-heads förbi på öppet hus.
Mvh Tony

Hmmm jo-tack. Nu är du försteskurare, sept 2018
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top