Kan vi inte göra SH lite roligare?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Vi får alltså SH roligare med att ogilla? :va

Japp. Tyckte den knappen väckte munterhet och inverkade vitaliserande när den fanns. Skönt ickePK och ett vaccin mot ängslig konsensusmentalitet. Vem tror man att man lurar med att bara kunna gilla saker? Försvinner ogillandet för att man tar bort en signal?

Blev några både roliga och intressanta konversationer via PM. Personligen finner jag ofta uppfattningar som differintierar mot mina mer intressanta än de som ligger i linje, de kan jag ju redan.

Har ingen bild.

/60-talist
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
En "KränGt" knapp är bättre än Ogilla. För då får både den som ger, och den som får en "kränkt"-stämpel känna sig lite kass :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ser gärna annars tips o konkreta funktioner (som kan ta lite längre tid att skapa men ej underhålla) som gör att man får mer syfte att besöka sidan och därmed oftare ser trådar man kanske vill visa att man är KränGt i... :näsblod
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det är snudd på att jag är seriös med att skapa en undersida för dejting. Men det känns lite B också :lol
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det är snudd på att jag är seriös med att skapa en undersida för dejting. Men det känns lite B också :lol

Haha!
Gört! Någon form av speedating-event låter ju lite rejsigt med.
Med krEngtknapp istället för gilla. ????
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Haha!
Gört! Någon form av speedating-event låter ju lite rejsigt med.
Med krEngtknapp istället för gilla. ????

Hahaha, date med krEngtknapp, låter såå metoooooo :D

F,ö så föll min första tanke gällande speed dating att det var någon slags need for speed grej som samordnar enskilda streetrace events :) :tummenupp
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Upp med "KrenGt-knapp", Swedie - som du själv säger så är det ju ett rätt roligt sätt att markera ett visst missnöje samtidigt som man själv framställer sig lite som cry.jpg


Det vill säga - det BLIR lite roligare på SH. :fakta
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det är snudd på att jag är seriös med att skapa en undersida för dejting. Men det känns lite B också :lol

Med tanke på hur samhällstrenden svängt och nu toppat med #metoo där kvinnor anser sig ha blivit kränkta för än den ena fånigheten efter den andra så lär det bli ramaskri och skandal ganska fort om du lyckas få hit en massa socionomer, talibanfeminister etc
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Med tanke på hur samhällstrenden svängt och nu toppat med #metoo där kvinnor anser sig ha blivit kränkta för än den ena fånigheten efter den andra så lär det bli ramaskri och skandal ganska fort om du lyckas få hit en massa socionomer, talibanfeminister etc

Lite extra tokigheter på vintern? :D
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Slog mej precis att det var längesen man läste en anti KTM tråd nu.. Kanske skulle blåsa liv i ett par sådana igen i samband med kränkt knapp och se vart de leder? :glömdet
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Slog mej precis att det var längesen man läste en anti KTM tråd nu.. Kanske skulle blåsa liv i ett par sådana igen i samband med kränkt knapp och se vart de leder? :glömdet

...kopplat så varje KTM-neggopost listar IP-adressen i inlägget så alla kan se, parat med automatisk StreetView-bild till den som har postat. Det borde hålla Örebro på gott humör.
 

IvanDrago

Bulten Master
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Sovjet
Hoj
Aprilia
"Tävlingar.
Dagens hjälte."

Sportbarbie, we all know that Drago would win both every day.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Med tanke på hur samhällstrenden svängt och nu toppat med #metoo där kvinnor anser sig ha blivit kränkta för än den ena fånigheten efter den andra så lär det bli ramaskri och skandal ganska fort om du lyckas få hit en massa socionomer, talibanfeminister etc

Förstå vad mycket trafik och sälj / intäkter på att kränkta människor kommer hit? :banana
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fick en idé!

Är det någon här som är spelutvecklare för webbspel som funkar via webbläsare / mobil? Funderar på att köpa in ett unikt spel enbart för SH-medlemmar och så kan man ha det som tävling. Förstås nått MC-relaterat =)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top