Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Köpa z800e

Medlem
    Reg.datum
    sep 2017
    Hoj
    KTM 450 EXC sixdays

Köpa z800e

Hej! Jag är ute efter att köpa en kawa z800e då jag har A2 kort i dagsläget.
    Är det något speciellt man bör tänka på vid köp av dem maskinerna? Kollar på alla på blocket och från 100 mil upp till 1100 mil. Är det någonting speciellt man bör va uppmärksam vid köp av dem hojarna?

Tack på förhand

/oskar

Medlem
    Reg.datum
    mar 2007
    Hoj
    -
    Det är en maskin som går på " tomgång" i A2 utförande.

Z 800 har 113 Hk
    Z800e har 95 Hk orginal
    Z 800e har 47,5 Hk strypt.

Det är maskin som 230 kg fulltankad och 47,5 Hk. Körglädjen blir noll i det skicket. Jag rekommenderar hellre en strypt er 6 n eller en strypt SV650 2016- , strypt mt07. Dessa twinnar är betydligt trevligare att köra i strypt skick, Dom väger kring 200 kg.
    Numera träningsledare rr.

Banknarkare Ulvhamnes avatar
    Reg.datum
    okt 2010
    Hoj
    Literklubba, tjejhundra och mittemellan med kraschkåpor.
    Blogginlägg
    37
    Rent tekniskt så har såvtt jag vet inte de hojarna några typfel. Gör en grundlig säkerhetskoll som du lärde dig när du tog hojkortet, samt lyssna på motorn så den inte har några skrammel för sig, och gå igenom växellådan ett par gånger och se till att inget låter skumt eller växlar hoppar ur.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Om inte annat kan man väl säga att jämfört med när forskning finansieras genom grundanslag blir frihetsgraderna för en forskare mer begränsade när forskningen [...]

CFr
Vill du annonsera ovan? Klicka här