Tt

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
jag är EXTREMT sugen på en TT,men saknar hoj för stunden... leter febrilt, men priserna är samma som för 6 år sedan :huvet
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jag är också sugen.
Har två hojar, påställda och klara men ingen möjlighet att köra... :gnissla
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Grymt sugen då man saknat TT senaste åren men hojen rasade ju såklart förra veckan, köp aldrig italienskt :gnissla
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
jag är EXTREMT sugen på en TT,men saknar hoj för stunden... leter febrilt, men priserna är samma som för 6 år sedan :huvet
Ähhh, det är bara till att slanta, du vet att det är värt det! :tummenupp
Grymt sugen då man saknat TT senaste åren men hojen rasade ju såklart förra veckan, köp aldrig italienskt :gnissla
Det är inget fel på italienskt, du skulle inte litat på säljaren av hojen bara... :tungan:7peta:krama
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Det är inget fel på italienskt, du skulle inte litat på säljaren av hojen bara... :tungan:7peta:krama

haha ja den där säljaren skulle man aldrig litat på :gnissla :D:tungan


vad säger du ? allvar ? hörde att du fått ta hem den på släp, men inte att det var SÅ allvarligt.

går den att rädda ?

ja rädda den går nog, har inte riktigt haft tid att felsöka då vi varit i småland en vecka ju. Har dock så sakta nu börjat kolla på den och ser man till symptom är det antingen kopplingen eller oljepumpen, kan vara båda också.

Ska kolla noggrannare nu i helgen så får vi se vad det är för fel.
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Jag e också sugen som f.. Letar hoj,kanske kommer en innan säsongen e slut :)

Gött då kanske vi kan hinna med en TT innan säsongen är slut, dessutom med hyffsad anslutningsgrad :tummenupp

Det italienska åbäket var lättlagat, muttern till kopplingspaketet som lossnat pga avsaknad av låsbricka. Åtgärdat nu så jag är redo för TT igen :yoparty

Så nu får ww och kimi ta och fixa hoj pronto samt dem andra gammelgubbarna ovan ta sig samman, damma av sina hojar och dyka upp på strandvägen vid nästa TT :D :banana :tuttar
 

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha FZ1
Skönt o höra att det inte var värre:tummenupp. Instämmer, e sjuukt sugen på att köra 2 hjul igen. Jag letar och hoppas att det dyker upp nått snart:D
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Gött då kanske vi kan hinna med en TT innan säsongen är slut, dessutom med hyffsad anslutningsgrad :tummenupp

Det italienska åbäket var lättlagat, muttern till kopplingspaketet som lossnat pga avsaknad av låsbricka. Åtgärdat nu så jag är redo för TT igen :yoparty

Så nu får ww och kimi ta och fixa hoj pronto samt dem andra gammelgubbarna ovan ta sig samman, damma av sina hojar och dyka upp på strandvägen vid nästa TT :D :banana :tuttar
Höröö! :7peta Duccen är mer än avdammad, har kört tre heldagar som instruktör på Knudan i spöregn så dammig är det sista den är!

Har bara sett Anthony och Mirek där så jag undrar om resten av RoH blivit rädda för att köra fort...
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
QUOTE=Maverick_ou812;6346830]Höröö! :7peta Duccen är mer än avdammad, har kört tre heldagar som instruktör på Knudan i spöregn så dammig är det sista den är!


Har bara sett Anthony och Mirek där så jag undrar om resten av RoH blivit rädda för att köra fort..[/QUOTE]

Va bra, då slipper du tvätta den med :D

Japp det är fikarundor och lukta på blommorna tempo som gäller nu :tuttar:D




Jag är klar för TT vilken tisdag som helst....


Klar här med :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top