Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456
Resultat 101 till 104 av 104
    Medlem doolychecks avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Hoj
    Ducati scrambler 2015
    Citat Ursprungligen postat av MR Z Visa inlägg
    Säljaren kanske var extra trevlig då han såg en möjlighet att bli av med Guzzin. En mc-tidning skrev en gång att " det finns jordbruksredskap med högre finish än Guzzi "!
    Skämt å sido, kul att du blev schysst bemött!
    Ha ha jo det kanske ligger något i det.
    Trevlig hoj var det iaf.

Trygghetsnarkoman H_____Ps avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Hoj
    Ducati Hyperstrada
    Var inne på Probike Sollentuna idag för att köpa kedjespray, de tittar på mig som ett fån och säger " sånt säljer vi inte här"....
    Föredettingar: Bmw 650 Funduro, Bmw r1150r rockster, Bmw F800ST, Yamaha 660 XTX, Bmw x-moto, Suzuki GSR 600, Bandit 1250, Yamaha FZ1

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Citat Ursprungligen postat av Hoztic Visa inlägg
    Halvvägs upp ringer någon från Probike Norr, och tror att vi har beställt väskor, ni vet, tätningar -> packboxar -> sidoväskor Efter lite letande på någons skrivbord så kom han fram till att grejerna nog inte hade kommit. Då avbeställde tjejen dom...

Så nej, dom har knappast blivit bättre, och nej, det blev inte bättre för Triumph att hamna i händerna på dom där klåparna
    Lite uppdatering på det här då. Idag kom det ett sms från Probike att prylarna som tjejen avbeställde i fredags hade kommit Nu har hon ägnat eftermiddagen åt att försöka få tag i dom, utan att lyckas. Antingen bryts samtalet efter att några "signaler" har gått fram, eller efter ett meddelande om att det är mycket folk i butiken <klick>.

Hon beställde från Johans MC i måndags, och dom prylarna damp ner i brevlådan idag Det borde hon ha gjort från början
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Medlem
    Reg.datum
    jul 2015
    Hoj
    KTM 690SMC-R
    Hur är det med BMWs försäljningssiffror förutom gs modellerna? Känns inte som att man spanar dem vidare ofta!

Sidan 6 av 6 FörstaFörsta 123456

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Du är säker på att det inte var en boxeretta eller V-etta då????? Det kan ju vara lite svårt att se skillnad just på ettorna!!!!

Steffo_b
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här