Video En morgontur och en eftermiddagstur

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Det går inte att se filmer på ipad.....:huvet
Har påtalat detta för väääldigt läääänge sen för Sporthoj, men inget händer. :mad:
 

mloren

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Smögen
Hoj
Ett par dussin drygt, fördelat på 10 fabrikat
Det går inte att se filmer på ipad.....:huvet
Har påtalat detta för väääldigt läääänge sen för Sporthoj, men inget händer. :mad:

Skulle tro ni använder Safari, testa tex Mercury istälet, funkar fint på min padda.
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Skulle tro ni använder Safari, testa tex Mercury istälet, funkar fint på min padda.

Kör med Chrome. Testade Safari. Ingen funkar.....

Får testa mercury då. Aldrig hört talas om den webläsaren.:va
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Störs du mycket av tankväskan när du kör? Har märkt att jag får en massa extra turbulens runt hjälmen av min. Jobbigt när man kör fort en längre stund.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag störs ju mest när det är nerlägg, då är den ivägen för min arm som jag helst vill ha på tanken typ. men jag störst även o ha den knöök full, då får man kämpa lite för o nå styret (har en rätt stor jäkel) o ganska fullpackad osv på bilden, men du fattar nog. jag kan inte få ner huvudet på samma sätt på motorvägen med tank väskan heller, o då blir det ju störande i säg
13548931_10208044664928539_1463634806_o.jpg


Sen har jag bara matlåda med mig i den, och den lille rackarn får plats i min höft/lår väska så det är win-win för mig, dessutom är det ju som en extra "ficka" på höften för de ena o de andra, himla praktiskt
 

Raderad medlem 51742

Guest
Jag störs ju mest när det är nerlägg, då är den ivägen för min arm som jag helst vill ha på tanken typ. men jag störst även o ha den knöök full, då får man kämpa lite för o nå styret (har en rätt stor jäkel) o ganska fullpackad osv på bilden, men du fattar nog. jag kan inte få ner huvudet på samma sätt på motorvägen med tank väskan heller, o då blir det ju störande i säg
View attachment 438657


Sen har jag bara matlåda med mig i den, och den lille rackarn får plats i min höft/lår väska så det är win-win för mig, dessutom är det ju som en extra "ficka" på höften för de ena o de andra, himla praktiskt

Ah, ja den tankväskan var ju gigantisk, så då förstår jag verkligen problemet.
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Ah, ja den tankväskan var ju gigantisk, så då förstår jag verkligen problemet.

Den gången löste jag problemet efter jag kom i land med färjan, har regnstället i den så jag tog på det på mig istället o körde lite "snabbare" hem så man blev mer nerkyld, då minskade det rätt bra där inne, men annars är det lite småjobbigt o storhandla på den hojen, o jag brukar vara lat så det blir bara tankväskan
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top