Ktm 690 ta bort strypningen

samvip

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2014
Ort
Järfälla - skälby
Hoj
Ktm 690 2017
Tjenare jag tog ut en sprillans ny Ktm 690 förra veckan och vill ta bort strypningen undrade vad äre för strypning på?
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Om du har köpt den strypt för att kunna köra med den på A2 kort så är det elektronisk strypning afaik.
Om så inte är fallet så finns där inga strypningar på hojen.
Tycker du den går dåligt? :rofl

Sent from my E5823 using Tapatalk
 

samvip

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2014
Ort
Järfälla - skälby
Hoj
Ktm 690 2017
Om du har köpt den strypt för att kunna köra med den på A2 kort så är det elektronisk strypning afaik.
Om så inte är fallet så finns där inga strypningar på hojen.
Tycker du den går dåligt? :rofl

Sent from my E5823 using Tapatalk


nej nej den går bra men har redan tröttnat på den vill ha nåt snabbare konstigt att man tröttnat på en sån maskin efter 1 vecka Nu blev jag sugen och köpa en Suzuki Gsxr 1000 istället
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
nej nej den går bra men har redan tröttnat på den vill ha nåt snabbare konstigt att man tröttnat på en sån maskin efter 1 vecka Nu blev jag sugen och köpa en Suzuki Gsxr 1000 istället

Kolla försäkringen innan du köper en literhoj bara, det kan påverka lusten att äga en högst påtagligt. :hihi
Annars kan ju ett mellanting handske vara av intresse, som en SD1290, S1000R eller MT10.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
nej nej den går bra men har redan tröttnat på den vill ha nåt snabbare konstigt att man tröttnat på en sån maskin efter 1 vecka Nu blev jag sugen och köpa en Suzuki Gsxr 1000 istället


Bara att lämna tillbaka i affären. Minst en månad skall det vara spännande att köra ny hoj. Det går på garantin, och firman lägger ut annons på hojen som "felköp".
No worries. :crash
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
nej nej den går bra men har redan tröttnat på den vill ha nåt snabbare konstigt att man tröttnat på en sån maskin efter 1 vecka Nu blev jag sugen och köpa en Suzuki Gsxr 1000 istället

Jag gjorde samma sak. Köpte en 690, hade den i 5mån sedan köpte jag 1290. Den lär jag nog fan aldrig tröttna på :p
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag gjorde samma sak. Köpte en 690, hade den i 5mån sedan köpte jag 1290. Den lär jag nog fan aldrig tröttna på :p

Åjo, det finns alltid något som man vill göra med hojen som den inte är helt hundra på men någon annan gör bättre. :hihi
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Åjo, det finns alltid något som man vill göra med hojen som den inte är helt hundra på men någon annan gör bättre. :hihi

De betyder ju inte att jag tröttnat, de betyder bara att jag måste köpa en till ;D :7peta
 

skipp

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2012
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki
Har man tråkigt på en motard så använder man den fel. Man måste ju ställa sig frågan vad för typ av körning man är ute efter.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top