Hjälp mig göra ett välgrundat beslut!

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
en kanske tråkig hoj, men jag satt som passagerare bakpå en v-strom 1000 K8 en gång på polens mest förjävliga vägar från typ WW2 eller något en gång, jävlar va gött ja satt, den bara åt upp ojämnheterna o betong (japp, inte asfalt, betong) blocken, men den kanske inte är så busig, när de blev asfalt så var komforten bra med, men den gick fint o man satt skönt som passagerare och stora fina väskor va de på den med, en sådan sneglar jag på men har inte råd o äga två "såpass nya hojar" för stunden.
 

MJ_

Gillar udda hojar.
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Skåne
Hoj
För många att räkna upp
MT09 får ofta väldigt bra betyg, är nog en väldigt bra hoj. Själv vet jag det bara finns ett märke "som är bäst", Hyosung! :crash
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
MT09 får ofta väldigt bra betyg, är nog en väldigt bra hoj. Själv vet jag det bara finns ett märke "som är bäst", Hyosung! :crash

Är du någon slags diktator i någon sekt som sprider propaganda för hyosung? :D Du borde snart få en slant för reklam tycker jag :) kämpa på!!
 

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Känns som den sekten bara har en medlem. :crash:)

Vi har hus och V8 på listan men när de e avklarat är det naturligtvis dags att utöka parken med 2 hjul. Du kanske får in en ansökan om medlemsskap ;)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top