Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 27 av 27
    Medlem FrökenAs avatar
    Reg.datum
    mar 2016
    Hoj
    Honda CBR650F, 2017
    Jag har åkt bakpå min egna MT09 - en gång, aldrig mer!! Fruktansvärt obekväm att vara passagerare på!! Ont i röva och ont i knäna pga sittställningen - nej, den hojen kör man ensam på! Likaså är Tracern jäkligt obekväm att sitta bakpå (även om den ska vara mer passagerarvänlig).
    Sambon har en Yamaha SuperTénéré - galet underbar att sitta bakpå och enorma lastmöjligheter! Han kör den dessutom på bana och är supernöjd med hur rolig den är Så trots storleken på hojen är den smidig och rolig!
    Personligen älskar jag min MT09:a och kommer inte byta än på länge - men jag kör ju utan passagerare - och kan lasta i mina sidoväskor och bagen på sadeln => 20 + 20 + 50 liters packning

Medlem mkiis avatar
    Reg.datum
    dec 2012
    Hoj
    Suzuki GSXR 750 2008
    en kanske tråkig hoj, men jag satt som passagerare bakpå en v-strom 1000 K8 en gång på polens mest förjävliga vägar från typ WW2 eller något en gång, jävlar va gött ja satt, den bara åt upp ojämnheterna o betong (japp, inte asfalt, betong) blocken, men den kanske inte är så busig, när de blev asfalt så var komforten bra med, men den gick fint o man satt skönt som passagerare och stora fina väskor va de på den med, en sådan sneglar jag på men har inte råd o äga två "såpass nya hojar" för stunden.

Medlem
    Reg.datum
    okt 2015
    Hoj
    Triumph
    Första hojen som dök upp i huvet är tiger 1050.

Gillar udda hojar. MJ_s avatar
    Reg.datum
    aug 2016
    Hoj
    För många att räkna upp
    MT09 får ofta väldigt bra betyg, är nog en väldigt bra hoj. Själv vet jag det bara finns ett märke "som är bäst", Hyosung!
    Älskar "experter" på hojar de bara sett på bild. :))

Medlem
    Reg.datum
    maj 2017
    Hoj
    KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
    Citat Ursprungligen postat av MJ_ Visa inlägg
    MT09 får ofta väldigt bra betyg, är nog en väldigt bra hoj. Själv vet jag det bara finns ett märke "som är bäst", Hyosung!
    Är du någon slags diktator i någon sekt som sprider propaganda för hyosung? Du borde snart få en slant för reklam tycker jag kämpa på!!

Gillar udda hojar. MJ_s avatar
    Reg.datum
    aug 2016
    Hoj
    För många att räkna upp
    Citat Ursprungligen postat av Corepax1290 Visa inlägg
    Är du någon slags diktator i någon sekt som sprider propaganda för hyosung? Du borde snart få en slant för reklam tycker jag kämpa på!!
    Känns som den sekten bara har en medlem.
    Älskar "experter" på hojar de bara sett på bild. :))

Medlem
    Reg.datum
    maj 2017
    Hoj
    KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
    Citat Ursprungligen postat av MJ_ Visa inlägg
    Känns som den sekten bara har en medlem.
    Vi har hus och V8 på listan men när de e avklarat är det naturligtvis dags att utöka parken med 2 hjul. Du kanske får in en ansökan om medlemsskap

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Fast på den här är det faktiskt jag

sportbike

Ge järnet med nya Battlax Racing R11

Motorrads Freddy Papunen har provkört Bridgestones nya gatgodkända racedäck. I väntan på reportaget i tidningen ger vi lite teknisk bakgrund från Bridgestones pressrelease. Pressrelease om nya Battlax Racing R11: Bridgestone, världens största däck- och gummitillverkare, sätter en ny standard för …
Vill du annonsera ovan? Klicka här